Chodící billboardy Primarku
Mezinárodní řetězec Primark je známý tím, že má úžasnou módu za úžasné ceny. Aby oslavil opětovné otevření svého vlajkového obchodu v USA, potřeboval něco výraznějšího než jen stříhání pásky.
S tímto úkolem Primarku pomohla reklamní agentura Sleek Machine se sídlem v Bostonu. V nákupním centru King of Prussia Mall,jedné z největších amerických nejrušnějších nákupních destinací, nejprve řetězec naplnil velké verze ikonických nákupních tašek Primark oblečením a proměnil nakupující a zaměstnance v chodící billboardy oznamující slavnostní opětovné otevření prodejny. Zároveň tato ambientní kampaň sloužila jako nalákání nových zákazníků do obchodu za účelem výhry při nákupu až do výše 500 dolarů.
Dále v nejrušnějším víkendu řetězec najal paparazzi, aby po několik dní sledovali zákazníky Primarku v nákupním centru, a tím vytvořili jedinečný zážitek pro nakupující – každý zákazník Primarku se totiž může cítit jako celebrita.
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Sleek Machine, USA
Producent: Ashley Lawlor
Zvuk: Mark Wong
Nasazení: květen 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com