Charitativní displej i pro Vaši prodejnu nebo prostory
Retailové společnosti, i v České republice, se stále častěji zapojují do charitativních akcí. Ať již odvedením určité finanční částky ze svých výnosů nebo například sběrem potravin do potravinových bank. Existuje ale i další moderní forma za pomoci speciálního digitálního displeje.
Charitativní společnost Misereor pomáhá různými způsoby od roku 1958 potřebným. Zaměřuje se na boj proti chudobě a nespravedlnosti. Hamburská agentura Kolle Rebbe pro Misereor vymyslela elegantní způsob pro zvýšení štědrosti lidí. Vyvinula totiž první interaktivní plakát, který na digitálním displeji akceptuje kreditní karty a umožňuje dárcům nevšední interaktivní zážitek. Pokud dárce projede svojí kartou v displeji, animace mu ukáže jeho finanční pomoc ve vizuální formě. Následně pak dárce dostane ve svém výpisu z účtu poděkování za jeho finanční pomoc.
Je znát, že když se lidem dá možnost kreativního zážitku i v takové oblasti jako je charita, výsledky předčí očekávání.