Bakteriální guerilla kampaň Henkelu
Společnost Henkel chtěla rozšířit povědomí o svých výrobcích – chladicích tekutinách, které nemají v sobě přidané žádné baktericidy. Pro větší účinek reklamního sdělení využila velmi kreativní guerillovou kampaň, kterou realizovala na stánku na veletrhu AMB v německém Düsseldorfu.
Henkel na sklo svého stánku umístil přísavkami větší množství růžových koulí o velikosti pěsti, které se podobaly baktériím. Každá koule na sobě obsahovala malou zprávu, ohledně navštívení webové stránky pro více informací.
Tato velmi zajímavá guerilla kampaň získala velmi dobrou odezvu, jak je patrné z videa níže. Návštěvníky veletrhu baktérie upoutaly, brali si je nejen dovnitř stánku, ale také si s nimi žonglovali, umisťovali si je na sebe nebo si s nimi házeli. Počáteční zvědavost z nezvyklé růžové koule se proměnila v hru, do které se návštěvníci veletrhu hned ponořili a jak se dá očekávat, ani jediná „bakterie“ na skle výstavního stánku nezůstala.
Zdroj: www.creativeguerrillamarketing.com