Značky vlasové kosmetiky nově k dostání v kovových lahvích
Značky péče o vlasy Procter & Gamble představují nový doplňovací systém, který se skládá z hliníkové lahve a doplňovacího sáčku, díky němuž si spotřebitelé již nemusí vybírat mezi krásnými vlasy, zdravou pokožkou hlavy a přírodním bohatstvím planety. V České republice zavádějí nové obaly značky Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie, které tak spotřebitelům umožní snížit spotřebu plastů o 60 % ve srovnání s běžnou lahví.
Společnost Procter & Gamble Beauty navíc významně urychlila proces snižování spotřeby panenského plastu v lahvích šamponů a kondicionérů o 50 %, který byl původně plánovaný až na rok 2030. Tohoto cíle bude dosaženo již do konce roku 2021, což v kombinaci s možností opětovného použití obalů sníží využívání panenského plastu o více než 300 000 tun (za čtvrtletí v porovnání s rokem 2016).
„Ačkoliv víme, že tohle je jen začátek, věříme, že systém ‚Doplňujte s láskou‘ má sílu přinést pro naši planetu hodně dobrého. Chceme podporovat spotřebitele v jejich snaze o ekologičtější domácnost. Jsme si vědomi, že velké množství spotřebitelů našich produktů se snaží snížit množství odpadu, který produkují, takže jsme rádi, že jim za P&G můžeme pomoci dosáhnout tohoto cíle.” dodala Justyna Ignasiak Kretowicz, ředitelka komunikace P&G Beauty.
Produkty Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie jsou od nynějška dostupné v opakovaně použitelných hliníkových lahvích a doplňovacích sáčcích. Lahev je vyrobena ze 100 % z odolného hliníku, který lze znovu plnit po dobu až 5 let a je plně recyklovatelný. Doplňovací sáčky jsou vyrobené z polyethylen laminátu, to znamená z jednoho materiálu za použití o 60 % méně plastu. Sáček je navíc plně recyklovatelný. Tato ekologická novinka je prvním krokem k zodpovědné kráse, která spotřebitelům pomůže každý den učinit udržitelnější rozhodnutí.
Krásné hliníkové lahve jsou také stylovým doplňkem vaší koupelny. Byly vytvořeny 4 speciální designy obalů, které odrážejí jednotlivé funkce a charakter každé značky: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie.
Head & Shoulders – hlavním úkolem značky je poskytovat péči o pokožku hlavy a ochranu proti lupům. Značka se však také věnuje problematice udržitelnosti. Před několika lety byla na trh uvedena speciální láhev částečně vyrobená z plastového odpadu posbíraného z pláží oceánů a moří v Evropě.
Pantene je přední světová značka v kategorii péče o vlasy. Prostřednictvím výzkumu také zjistila, že vlasy jsou klíčem k sebeúctě a k tomu, jak se cítíme. “Great Hair Day” dodává sebevědomí a sílu. Proto je posláním Pantene poskytovat spotřebitelům inovativní produkty, které každému umožní získat vytoužené, zdravé a silné vlasy. Značka také podporuje projekty propagující všechny druhy krásy a aktivně pracuje ve prospěch místních komunit.
Herbal Essences – závazkem značky je dokázat, že přírodní ingredience mají skutečnou sílu, kterou lze moudře použít při péči o vlasy. Značka uzavřela partnerství s Královskou botanickou zahradou KEW, aby svým výrobkům zajistila ty nejcennější objevy ze světa botanické vědy. Herbal Essences ve spolupráci s KEW poskytuje šamponům a kondicionérům více než 90 % přírodních složek, které mají blahodárný účinek na vlasy. Herbal Essences navíc získává přírodní složky odpovědným a šetrným způsobem. Produkty značky Herbal Essences jsou uznávány u PETA Cruelty Free, protože nejsou testovány na zvířatech.
Aussie – filosofie značky stojí na krásných vlasech v duchu australského pohodového životního stylu. Kromě výroby funkčních a voňavých masek, kondicionérů a šamponů se značka velmi intenzivně věnuje udržitelnosti. Dokazuje to odpovědné získávání přírodních ingrediencí od australských farmářů, certifikát PETA Cruelty Free nebo zapojení značky do úsilí o eliminaci negativních dopadů požárů v Austrálii.
Aktivity společnosti P&G Beauty mají kořeny v pěti vzájemně propojených hlavních zásadách:
- kvalita a výkon
- bezpečnost
- udržitelnost
- transparentnost
- rovnost a začlenění
Uvedení inovativního doplňovacího systému v rámci P&G Péče o vlasy je důkazem závazku společnosti směřovat k udržitelnosti. Umožní 200 milionům evropských domácností snížit spotřebu plastů, díky čemuž se v Evropě vyrobí o 300 milionů plastových lahví z panenského plastu méně. Tímto krokem se ročně ušetří 10 000 tun panenského plastu.
Zdroj a foto: Procter & Gamble