Značka Heineken připravila limitovanou edici lahví s UEFA etiketou
Fanoušci fotbalu se letos opět dočkají limitované edice značky piva Heineken, která se každoročně prodává u příležitosti závěrečných zápasů Ligy mistrů UEFA v přibližně třech desítkách zemí. Také v České republice limitovaná edice v obchodech dočasně nahradí standardní balení. Značka Heineken je partnerem slavné Ligy mistrů UEFA už třináctým rokem.
Letos budou mít milovníci fotbalu k dispozici 2500 hektolitrů piva prémiové značky Heineken, a to v lahvích o objemu 0,4 litru. Jejich originální UEFA etikety zdobí pohár pro vítěze. Ke koupi jsou v obchodní síti od konce března.
Prestižní fotbalovou soutěž pořádá Evropská fotbalová asociace a hrají ji nejlepší kluby evropských lig, které touží získat pohár – jednu z nejslavnějších trofejí. Pro značku Heineken je proto ctí být dlouhodobým partnerem této slavné fotbalové soutěže.
Zdroj a foto: HEINEKEN Česká republika, koláž: redakce