Výrobky značky Tesco uspěly v hodnocení českých spotřebitelů
Oblíbenost produktů vlastní značky Tesco mezi zákazníky v České republice roste. Řetězec letos opět uspěl v programu Volba spotřebitelů 2022 – zákazníci označili výrobky vlastní značky Tesco za vítěze v deseti kategoriích. O ocenění Volba spotřebitelů 2022 – nejlepší novinka se letos ucházelo 162 nových a inovovaných produktů. Ty se utkaly o přízeň ve 32 potravinářských a 18 nepotravinářských kategoriích.
„Jsme velmi rádi za pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků. Prostřednictvím vlastních značek Tesco přinášíme na pulty našich obchodů každý rok nové atraktivní výrobky za dostupnou cenu, která je v současném ekonomicky náročném období pro mnohé domácnosti rozhodujícím faktorem při nakupování. Pozitivní hodnocení spotřebitelů potvrzuje, že výrobky značky Tesco se staly cenově i kvalitativně výhodnou alternativu značkových produktů,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.
Tesco výrobky zvítězily v deseti kategoriích – Balené ovoce, Bezlaktózové potraviny, Čerstvé maso, Káva, Pečivo, Proteinové tyčinky, Speciální potraviny, Veganská hotová jídla, Veganské polotovary a Zmrzliny. Tesco ze všech zapojených společností posbíralo vůbec největší počet ocenění.
Tesco neustále zlepšuje a inovuje nabídku výrobků své vlastní značky s cílem přispět ke zdravějšímu a udržitelnějšímu stravování a zavázalo se zvýšit prodej rostlinných alternativ masa do roku 2025 až o 300 %. Významným krokem k naplnění tohoto závazku bylo uvedení zcela nové řady produktů na rostlinné bázi pod vlastní značkou Plant Chef. Na pultech řetězce tak přibylo přes 40 novinek již hotových jídel nebo jiných produktů na čistě rostlinné bázi.
Nezávislý program Volba spotřebitelů již 22 let oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh. Produkty získají ocenění na základě unikátního průzkumu, jejž realizovala společnost NielsenIQ. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.