Výhody letní reklamy pro dodavatele obchodních řetězců
Někteří dodavatelé výrobků do obchodních řetězců mají velké štěstí. Patří mezi ně třeba výrobci zmrzliny, ale i nealkoholických a alkoholických nápojů – zejména piva a vína. Jejich hlavní sezóna totiž nastává během letních prázdnin, kdy je nižší poptávka po reklamě, a televize (ale i ostatní média) tam nabízejí výhodnější podmínky.
Za stejně intenzivní televizní kampaň v srpnu tak zaplatíte o cca 45 % méně než v podzimních měsících září až listopadu, kdy je poptávka po reklamě naopak enormní.
Místo tří milionů korun za podzimní kampaň vás komunikace o obdobné intenzitě v létě bude stát jen mírně přes dva miliony.
A v červenci je reklama dokonce ještě o něco levnější a zaplatili byste tam za ni méně než dva miliony korun.
Převzato s úpravami z webu: Blog – media coach (media-coach.cz)
Text a foto: Petr Majerik