VISA spouští celostátní kampaň na podporu plateb kartou
Společnost Visa dnes spustila kampaň, kterou chce spotřebitele motivovat k tomu, aby platili rychle, pohodlně a bezpečně, a to jak kartou, tak prostřednictvím mobilu či chytrých hodinek. Slogan kampaně zní „Nemusíte být olympionici, abyste vyhráli.“ Každý účastník má šanci vyhrát atraktivní ceny včetně hybridního automobilu Toyota C-HR, televize Panasonic s úhlopříčkou 50″ nebo mobilů značky Samsung.
Pravidla jsou jednoduchá, registrace do soutěže zabere jen chvilku a aktivní účast je velmi snadná. Stačí jednorázově zaregistrovat svou Visa kartu na webové stránce společnosti. Po úspěšné registraci má každá provedená Visa platba šanci na výhru. Platby za nákupy u partnerů – čerpacích stanic Shell a obchodu Mall.cz – se počítají dvakrát.
Soutěž se týká plateb Visa kartou v internetových obchodech či v kamenných prodejnách pomocí bezkontaktní platby či klasické platby kartou vyžadující kód PIN. Počítají se ale také ostatní platební metody zaregistrované uživatelem jako platby mobilem či hodinkami. Visa umožňuje spotřebitelům provádět platby bezpečně a pohodlně.
Celostátní kampaň probíhá do 8. června 2021.
„Tato kampaň není jen příležitostí vyhrát skvělé ceny, ale rovněž způsobem, jak podpořit své oblíbené prodejce. Visa dlouhodobě pomáhá podnikatelům přijímat rychlé, bezpečné a pohodlné digitální platby. Věříme, že tak široký výběr hodnotných cen a jednoduchá pravidla soutěže pomůžou Čechy motivovat k častějším platbám Visa. Zároveň doufáme, že především malým podnikatelům kampaň pomůže ke zvýšení prodejů a získání nových zákazníků,“ říká Katarzyna Jezierska, Vedoucí marketingu společnosti Visa pro střední a východní Evropu.
Tisíce atraktivních cen
Na výherce čeká hybridní automobil Toyota C-HR, padesátipalcová televize Panasonic, smartphony značky Samsung a stovky dalších cen. Výherci budou losováni každý týden. Veškeré soutěžní platby budou zároveň zařazeny do závěrečného losování o hlavní cenu. Soutěž startuje 5. května a končí 8. června tohoto roku.
Souběžně bude spuštěna reklamní kampaň včetně 15sekundového a 30sekundového televizního spotu, v níž účinkují dva členové olympijského týmu Visa: americká gymnastka a čtyřnásobná olympijská vítězka Simone Biles a sportovní lezec Marcin Dzieński. Kampaň budou provázet rovněž aktivity na internetu a sociálních médiích.
Zdroj a foto: VISA