Vánoční smíření podle Pilsner Urquell
Pravé Vánoce by neměly být jen ve znamení dárků, dobrého jídla a pití, ale i vzájemného porozumění a společných prožitků. Vánoční čas je ta pravá chvíle v roce, kdy je správné hodit všechny rozdíly za hlavu. Takové je poselství nového spotu Pilsner Urquell Půlnoční, který neoblíbenější česká pivní značka spustila v pondělí 26. listopadu.
Vánoce a předvánoční čas jsou pro Pilsner Urquell jedním z nejdůležitějších období v roce –lidé se častěji setkávají se svými blízkými, přáteli a s lidmi, na kterých jim záleží. Neodmyslitelnou součástí českých Vánoc i předvánočních setkání je právě Pilsner Urquell.
„V našem novém vánočním spotu chceme ukázat, že ty pravé Vánoce nespočívají v dárcích, jídle a blahobytu, ale v tom, co je skutečně důležité. Ve společném setkávání, prožitcích, v tom, že o Vánocích nám záleží na našich blízkých a že u vánočního stolu odložíme každodenní starosti stranou,“ říká marketingový manažer značky Martin Troup.
Nový spot vytvořil kreativní tým agentury VMLY&R Praha pod vedením Terezy Svěrákové a Dory Pružincové. Režie se ujala Jasmina Blažević z Nomad Production, hudbu podle známé písně Sama Smitha Stay With Me zkomponoval Karel Havlíček ze Soundsquare.
Kampaň se kromě televize a on-line kanálů brzy objeví i na billboardech. Kromě spotu Pilsner Urquell již tradičně připravil řadu dárkových vánočních balení.
Zdroj: Plzeňský Prazdroj