V hypermarketech Albert lze inzerovat na digitální obrazovky
Obchodní síť Albert patří sice mezi tradiční retailové hráče, rozhodně se ale neřadí mezi ty, kteří se vyhýbají novým technologiím. Díky tomu teď mohou ve vybraných hypermarketech inzerovat i zadavatelé online reklamy.
O novinku se postarala společnost Vision Thing ve spolupráci s POS Media a řetězcem Albert. POS Media, lídr v oblasti shopper marketingu, nainstalovala 80 digitálních obrazovek ve 20 modernizovaných hypermarketech Albert po celém Česku. Vision Thing následně tyto obrazovky začlenil do své programatické sítě, skrze kterou se v současné době nakupuje reklamní prostor na venkovních digitálních billboardech (DOOH) v Česku i na Slovensku.
Programatický nákup zejména využívají zadavatelé pro nákup reklamního prostoru v online prostředí. Snahou POS Media a Vision Thing bylo propojit tyto dva světy, tedy svět online reklamy s tradičním retailem.
„Vision Thing společně s POS Media a Albertem otevírá novou kapitolu v českém reklamním odvětví spojením nejmodernějšího způsobu inzerce s významným retailovým hráčem na našem trhu. Je to vůbec první příležitost, kdy mohou značky a inzerenti dostat svou reklamu přímo do retailového obchodu stejnou metodou, jakou jsou zvyklí nakupovat online reklamu,” vyzdvihuje novinku Richard Němec, CEO Vision Thing.
POS Media má v rámci své skupiny velmi dobré zkušenosti s programatickými řešeními ze zahraničí, zejména v Asii, a proto se rozhodla začlenit tento způsob prodeje digitálního reklamního prostoru i u nás v České republice. „V POS Media velmi pečlivě pozorujeme trendy v reklamní branži, zejména ty, které se přesouvají od tradiční reklamy k digitální. Stejně tak vnímáme rostoucí důležitost programatické reklamy. Proto jsme využili tuto jedinečnou příležitost a rozhodli se prozkoumat možnosti programatické reklamy na českém in-store trhu ve spolupráci s Vision Thing a Albertem. Baví nás být průkopníky nových trendů. Jsme zvědaví na výsledky a v případě úspěchu jsme připraveni tento business model rozšířit a poskytnout tak inzerentům ještě atraktivnější reklamní síť,” říká Dana Běloušková, managing director ve společnosti POS Media.
Inzerce je dostupná ve 20 hypermarketech Albert po celé České republice, Nákup reklamního prostoru pak probíhá stejně jako u dalších DOOH ploch v síti Vision Thing přes nákupní platformy DSP. „Reklamní prostor je možné nakupovat ve 20 TOP modernizovaných prodejnách Albert od Plzeňského až po Moravskoslezský kraj, přičemž díky programatice mohou inzerenti nyní cílit své kampaně přesně podle svých záměrů a požadavků, ať už lokačních, časových nebo pokročilých v rámci inteligentních spouštěčů, například dle aktuálního počasí,” vysvětluje výhody Richard Němec.
Digitální LED obrazovky v hypermarketech se nacházejí na místech s nejvyšší frekvencí návštěvníků, což garantuje široký dosah inzerce. Navíc podporují internetové reklamní formáty, takže inzerenti mohou použít již hotové kreativy a nemusí investovat další prostředky do úpravy a tvorby nových reklamních videí.