Tesco nově nabízí nákup oblečení online
Služba Tesco Online nákupy rozšířila svůj sortiment o vybrané druhy oblečení. V současnosti nabízí přes 230 produktů, a to ve čtyřech kategoriích – novorozenci, děti, ženy a muži. Jedná se především o základní produkty prádla a ponožek, tedy věci každodenního a celoročního nošení.
Vybrané výrobky oblíbené módní značky F&F jsou nově dostupné i online, prostřednictvím služby Tesco online nákupy. „Zákazníci mají na výběr např. z dupaček, spodního prádla, čepic nebo ponožek. V této chvíli nabízíme 238 produktů a v dalších měsících plánujeme sortiment ještě dále rozšiřovat,“ říká Věra Szabó, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco.
Největší zájem zákazníků je o kojenecké zboží. Koresponduje to i se skladbou zákazníků, kteří nakupují prostřednictvím této služby. Nejčastěji se jedná právě o maminky s malými dětmi.
Jedinou komplikací nového sortimentu oblečení je skutečnost, že v případě chybně zvolené velikosti je nutné zboží vrátit nebo vyměnit na některém ze 190 obchodů Tesco.
Služba Tesco Online nákupy má nejširší pokrytí i nabídku na českém trhu, služba je nyní dostupná až 5 milionům zákazníků v Česku a nabízí více než 21 000 produktů za stejné ceny jako v kamenných obchodech. V loňském roce byla služba rozšířena na Hanou do Prostějova, Přerova, Olomouce a do jižních Čech, resp. do Českých Budějovic, Českého Krumlova a Třeboně a okolí.
Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejčastější zboží velkoobjemové položky, jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny, a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.
Zsdroj a foto: Tesco Stores ČR