POS Media: Showroom in-store médií představil čtyři desítky nosičů
Třetí ročník oblíbeného Showroomu, který pořádá agentura POS Media, se uskutečnil na začátku března v pražském OC Šestka. Účelem akce bylo představení aktuálních trendů i možností ve světě in-store médií. Návštěvníci měli nejen možnost prohlédnout si různé varianty nosičů a porovnat je mezi sebou, ale také zjistit, jak působí na zákazníky v kontextu prodejny. Právě zážitek z in-store nosiče instalovaného přímo na místě prodeje je totiž něco, co nedokáže zprostředkovat ani sebekvalitnější katalog či prezentace.
Agentura POS Media, která je evropským leaderem shopper marketingu, na letošním Showroomu představila téměř čtyři desítky nosičů, včetně jejich nových variant. Zároveň byli návštěvníkům na místě k dispozici zástupci agentury, kteří zájemce prováděli a radili jim s výběrem i ideálním umístěním nosičů tak, aby propagace výrobku byla co nejúčinnější. „Podle zpětné vazby, kterou jsme dostali, oceňovali návštěvníci Showroomu především skvělou příležitost porovnat a vyhodnotit v reálném prostředí, který z nosičů zajistí jejich produktu nejlepší viditelnost a prezentaci,“ říká ředitelka POS Media, Dana Běloušková. Stejně jako předchozí dva ročníky měl i letošní Showroom velký úspěch, svou osobní prohlídku si rezervovala víc než stovka klientů a agentura už přemýšlí, jak pojmout další ročník.