PENNY nadělovalo potřebným
PENNY pomáhá všude tam, kde je potřeba. I proto také letos v předvánočním čase podpořilo Nadaci Krása pomoci a do rukou její zakladatelky Taťány Gregor Brzobohaté předalo šek na 639 848 korun. Stejně jako loni tak podpořilo seniory, kterým tato nadace pomáhá.
Vybraná částka byla dána prodejem výrobků z oblíbené řady Karlova koruna. Z prodeje vybraných produktů této privátní značky v období od 30. září do 13. října letošního roku věnovalo PENNY vždy 50 haléřů z každého produktu. „Uvědomujeme si, že populace stárne, a stále více lidí potřebuje naši pomoc. Proto je pro nás samozřejmostí podpora Nadace Krása pomoci, která seniorům pomáhá žít důstojný život,“ řekl při předání šeku Martin Peffek, jednatel PENNY Market. „Peníze využijeme na pomoc konkrétním lidem, kteří jsou zapojeni do našeho projektu Doma bez obav. Naším cílem je to, aby lidé mohli důstojně trávit své stáří v klidu svého domova, a to dnes pro řadu lidí bez potřebných prostředků není možné. Proto jsme vděčni za každou pomoc, a tato spolupráce a podpora je pro nás velmi cenná,“ dodala Taťána Gregor Brzobohatá.
Výrobky Karlova koruna patří u zákazníků mezi nejoblíbenější. „Tato naše privátní značka si dokázala za dobu své existence vydobýt pověst a ocenění nejen u zákazníků, ale také v odborných kruzích. Karlova koruna je značka potravin pro všechny, kdo mají rádi českou kuchyni, její chutě a vůně. Jsou v ní zastoupeny výrobky nejvyšší kvality při zachování výhodné ceny a neustále ji rozšiřujeme,“ říká Zlata Ulrichová, manažerka strategického marketingu PENNY. V letošním roce získalo celkem 17 produktů Karlovy koruny ocenění Česká chuťovka 2019.
PENNY a Nadace Krása pomoci spolupracují už od roku 2017, když společně prostřednictvím emotivní kampaně upozornili na problematiku osamění seniorů. Celková částka vybraná v rámci prodeje privátní značky Karlova koruna už dosáhla takřka 2 miliónů korun.
Zdroj a foto: PENNY Market