Lidl představuje své udržitelné podnikání
Od začátku března najdou zákazníci na poslední straně každého letáku Lidl jedno téma, které se týká našeho udržitelného podnikání.
Pomocí hravých vizuálů, které Lidl připravuje ve spolupráci s agenturou Werk Camp, se snaží lidem kolem nás připomínat, co všechno jako společnost Lidl dělá pro životní prostředí, pro zaměstnance, jak utváří sortiment a jak přistupuje ke společenské odpovědnosti. Všechna tato témata v různých podobách Lidl komunikuje již delší dobu, ale teprve loni po sepsání první Zprávy o udržitelném podnikání se společnost rozhodla pro celoroční kontinuální kampaň.
Zákazníci se tak dozví například to, že díky instalaci LED osvětlení v prodejnách společnost Lidl ušetří tolik elektrické energie, kolik jí spotřebuje více než 4 tisíce domácností za celý rok. Nebo že díky zmenšení letáku se ušetří až 2500 tun papíru ročně.
Zdroj a foto: Lidl