Lesensky.cz se po úspěšné jarní kampani bude starat o media relations dm drogerie
Společnost dm drogerie markt si pro zajištění mediální komunikace vybrala brněnskou PR a marketingovou agenturu Lesensky.cz. Dlouhodobou spolupráci zahajují v návaznosti na realizaci úspěšné komunikační kampaně k tématu domácí beauty péče, která reagovala na důsledky pandemie.
Agenturní tým pro značku dm komplexně zaštítí komunikační servis směrem k médiím. Kromě zvyšování povědomí o brandu jako o leaderovi na trhu v oblasti péče o zdraví a krásu bude přicházet také s celospolečenskými tématy. „Spolupráce s tak výrazným brandem, jako je právě značka dm drogerie, nás velmi těší. O to více, že vedle samotné značky a produktů přesahuje komunikace i do aktuálních témat, jako je například trvalá udržitelnost, což je pro náš PR tým další skvělá příležitost,“ komentuje majitel a zakladatel Lesensky.cz Petr Lesenský.
Společnost dm drogerie markt si spolupráci s agenturou Lesensky.cz vyzkoušela již na květnové kampani zaměřené na domácí beauty péči. Kampaň reagovala na stále se měnící situaci okolo omezování a dočasného uzavírání kosmetických salónů a kadeřnických služeb v době koronakrize a popsala trend změny poptávky po tomto sortimentu v drogeriích.
Cílem jarní kampaně bylo rozšířit debatu o domácí beauty péči a rovněž upozornit na privátní produkty společnosti. „S agenturním týmem jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah v médiích nás příjemně překvapil. Na spolupráci jsme oceňovali rychlou komunikaci a schopnost okamžitě reagovat na stále se měnící podmínky. Těšíme se proto i na další spolupráci, od které si slibujeme rozšíření pozitivního vnímání naší značky a zvýšení pestrosti témat, se kterými je brand spojován,“ říká manažer pro komunikaci dm drogerie Jiří Peroutka.
Zdroj a foto: Lesensky.cz