Košík.cz několik dnů už jen s bezkontaktním předáním

Košík.cz už několikátý den vozí nákupy pouze s distanční předávkou – tedy bez toho, aby se kurýr a zákazník přiblížili. Pravidlo pár posledních dnů platí pro všechny zákazníky, tedy nejen pro osoby, které hlásí preventivní karanténu. Nákupy jsou při distanční předávce položeny vedle dveří do bytu nebo rodinného domu, kurýr a zákazník od sebe musí držet několikametrový odstup.

Podle Tomáše Jeřábka, ředitele Košík.cz, je však překvapivé množství osob, které pravidlo odmítají respektovat nebo dokonce bojkotují. Kurýři jsou proto proškoleni, aby zákazníky, kteří pravidlo nerespektují, neobsluhovali. Se zákazníkem se následně spojí zákaznická linka a pokusí se mu znova a co nejjednodušeji vysvětlit zavedená opatření.

„Je třeba si uvědomit, že kurýr denně přijde do styku s desítkami lidí, často seniory, maminkami s dětmi nebo dlouhodobě nemocnými, kteří se bez něj v současné době neobejdou. Zákazníkům mohou z jejich vlastního pohledu připadat opatření možná přehnaná, pro řadu domácností jsou však z preventivních důvodů nezbytná. Uvědomujeme si, že přijímat takto nákupy od naší služby, která se naopak dlouhodobě snažila být maximálně vstřícná, může být pro někoho překvapující. Na druhou stranu – raději budeme desetkrát opatrní než jednou zbytečně bezstarostní. Prosím tedy všechny, aby toto respektovali. Skutečně nejde o to, že bychom zbytečně panikařili nebo že si chtějí ulehčit práci, má to své opodstatněné,“ uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Kurýři mají v současnosti k dispozici gelové dezinfekce, které aplikují před každým nákupem a po nákupu. Jejich auta jsou dezinfikována po každé směně. Před směnou je jim měřena teplota, pokud by se přestali v průběhu směny cítit jakkoli dobře, jsou okamžitě odvoláni zpět na dispečink a na jejich trasu vyráží náhradní vůz.

Etiketa pro předávku

1) Kurýr se Vás slušně zeptá, zda nejste v preventivní karanténě. Ptát se musí, možná vás to zaskočí.
2) Tak či tak Vás kurýr požádá, abyste mu popsali, kam může tašky s vaším nákupem položit, případně otevřeli vchod do domu
3) Pokud jdete otevírat osobně, napřed otevřete dveře a pak se vraťte k bytu, ať může kurýr vejít sám. V daný moment je zcela odpuštěno, že mladší nepodrží dveře staršímu nebo pán kurýrce.
4) Celou dobu si držte alespoň třímetrový odstup od kurýra. Ano, ani v takovou chvíli vás nebude nikdo považovat za nezdvořáka.
5) Nechte kurýra položit nákup u dveří, které zevnitř přivřete, bude na to připraven.
6) Kurýr se s Vámi rozloučí, můžete mu poděkovat. Vzhledem k tomu, že máte zaplaceno předem, nic dalšího řešit nemusíte. Zdvořilé podání ruky vynechte, kdyžtak si zamávejte.
7) Tašky si přendejte do bytu, kurýr při odchodu zavře vchodové dveře do domu nebo branku. Ruce si pak sám preventivně vydezinfikuje. Fakturu a veškeré náležitosti máte v tašce spolu s nákupem.
8) Mějte na paměti, že kurýři jsou lidé. Celý den pomáhají domácnostem, které to často opravdu potřebují. Seniorům, maminkám, dlouhodobě nemocným. Denně se jedná o několik desítek zákazníků, stovky kilogramů nákupů. Sami se mohou v současné situaci cítit tísnivě. Takže nejlépe uděláte, když budete současný postup respektovat a kurýrovi poděkujete, že tu pro vás je. Pak bude určitě spokojenost na obou stranách.

Zdroj a foto: Košík.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010