Dago získalo na 16. ročníku soutěže POPAI Awards tři zlatá ocenění i titul absolutního vítěze soutěže
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro fullservisovou POP komunikační agenturu Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního vítěze soutěže za projekt Virtuálního zrcadla L’Oréal.
Právě ten se stal nejprve vítězem kategorie Drogérie, kosmetika. Cílem tohoto specifického POS média je přiblížit spotřebitelkám přímo v místě prodeje virtuální aplikaci Skin Genius. Ta poskytuje doporučení na základě personalizovaných informací o jejich pleti – jasu, kvalitě pórů, pevnosti, jemných i hlubších vráskách a tónu pleti. Zájemkyně o analýzu pleti umístí svůj mobilní telefon do držáku, kterému tvoří zázemí velké kruhové světlo. Následně po spuštění aplikace je možné aktivně pracovat s nastavením světla, které díky možnosti volby mezi teplým a studeným svícením a nastavením intenzity zachycuje potřebné detaily pleti. Doporučení vhodného produktu péče o pleť je pak součástí výsledné diagnostiky.
„Virtuální zrcadlo L’Oréal je skutečně ojedinělé POP médium, které výrazně usnadní nákupní rozhodnutí a poskytne maximální spokojenost z efektivity nákupu. Věřím, že odbornou porotu projekt zaujal nejen díky jedinečnému zážitku, který nabízí nakupujícím při výběru kosmetiky a beauty produktů, ale také tím, že na prodejní plochu vrací skutečnou interakci mezi spotřebiteli a BTL marketingovou komunikací,“ říká Marek Končitík, Sales Director společnosti Dago.
Vítězství v klíčových kategoriích
Shop-in-shop Birell Active SK, součást komplexní in-store kampaně pro Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s., zazářil v kategorii Nealkoholické nápoje. Vystavení vyniká dynamikou, nápaditostí a akcentuje ovocnou hravost a čerstvost díky unikátnímu prvku – vodním tubusům. Ty upoutají cirkulujícími bublinkami a prosvícenou vodní stěnou, čímž nejen vizuálně, ale i emotivně lákají nakupující.
V kategorii Alkoholické nápoje si zlato odnesla Paleta Kinley Perfect Mix pro Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Tento interaktivní koncept mixability zahrnuje dominantní dotykový stojan s webovou microsite, která zákazníka provede výběrem receptů i navigací k produktům na vystavení. Design doplňuje elegantní barové zákoutí a technologicky propracované řešení, které kombinuje kvalitní materiály a precizní provedení. Výsledkem je spojení estetiky a interaktivity, které osloví zákazníky hledající jedinečný zážitek a inspiraci k přípravě nápojů.
Ještě třikrát na stupních vítězů
Na bronzové příčce v kategorii Nealkoholické nápoje se umístil shop-in-shop Red Bull Showrun Praha 2024, který na prodejní plochu přenesl napětí, adrenalin, a především pozvánku na světoznámý event ikonického výrobce energetických nápojů. Tím je fanouškům známý závoz vozů formule přímo v kulisách historického města. Dalším úspěchem Dago bylo druhé místo pro vánoční shop-in-shop značky Pilsner Urquell v kategorii Ostatní /prototypy, vzorky/. Realizace nabídla nakupujícím neopakovatelné sváteční zážitky, umocněné dominantním prvkem – obrovským holofanem, tedy technologickým zařízením, které vytváří 3D holografický efekt pomocí rychle rotujících LED pásků. Tyto pásky generují obraz, který vypadá, jako by se vznášel ve vzduchu. Tento prvek vnáší na prodejní plochu působivý a futuristický dojem. Bronzový kov si Dago odneslo také v kategorii Péče o zdraví za POS set Sensodyne Kids a Sensodyne Junior. Hravý kartonový stojan, navržený tak, aby zaujal děti i dospělé, doplnily vzorkové krabičky s pastami pro první školní den prvňáčků.
„Z ocenění, která jsme letos získali, máme v Dagu obrovskou radost. Tolik úspěchů včetně nejvyššího možného ocenění je pro nás důkazem, že naše práce má smysl. Po více než třiceti letech na trhu stále přinášíme nejen líbivá a zajímavá, ale především inovativní a funkční řešení in-store kampaní. Za tento úspěch vděčíme tvrdé práci, preciznosti a zapálení každého člena týmu Daga. Všem jim za to patří mé upřímné poděkování – právě díky nim se naše nápady proměňují v jedinečné POP realizace, které oslovují zákazníky,“ uzavírá Marek Končitík.