České maso z Alberta má přehledně komunikovaný původ a transparentní balení

V roce 2016 uzavřel Albert strategické partnerství s domácími dodavateli hovězího a vepřového masa. Vše, co se neprodává v akcích, ale tvoří stálou nabídku, je českého původu. Spolupráci s českými dodavateli přitom neustále rozšiřuje a na nových transparentních obalech zpřehledňuje také komunikaci původu masa od chovu přes porážku až k zabalení. Na nových obalech s českým masem tak uvidí zákazník tři vlajky. Novinkou je i QR kód, který zavedl jako první z řetězců. Ten přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů, jak maso správně uchovávat, aby zůstalo co nejdéle čerstvé a také se tam můžou inspirovat, jak ho upravit.

Albert už dvacet devět let spolupracuje s domácími dodavateli masa. Čtyři roky nabízí sto procent objemu stálé nabídky masa, tedy toho, které není v akci, z českých chovů. Výjimkou jsou speciální produkty a krajové speciality ze zahraničí. „Počet dodavatelů, kteří nám dodávají z českých chovů s garantovaným původem masa neustále zvyšujeme. Aktuálně spolupracujeme s desítkou prověřených dodavatelů. Díky tomu tak například u kuřecího masa nabízíme vše včetně slev jenom českého původu,“ popisuje Robert Birov, manažer kategorie masa v obchodech Albert. Zákazníci na obalu nově na první pohled poznají původ masa, místo porážky i balení. Pomůžou jim v tom tři vlajky.

Nové balení vychází vstříc zákazníkům, vzdělává i inspiruje

Maso je pro zákazníky velmi důležitou součástí nákupu. Vybírají pečlivě a prohlíží si ho. Právě proto Albert upravil jeho obaly tak, aby byly opravdu transparentní a zákazníci si ho mohli pořádně prohlédnout. Informace o mase jsou tištěné na poloprůhledné fólii, takže i v tomto místě je na něj dobře vidět.

Kdo má zájem dozvědět se více informací o mase nebo se inspirovat zajímavými recepty, určitě využije novinku na obale – QR kód. „Zákazníky odkáže na mobilní web, kde získají řadu tipů, jak maso skladovat nebo jak ho použít v kuchyni. A to včetně konkrétních receptů,“ popisuje Eva Benešová, odpovědná za vývoj vlastních značek v obchodech Albert, která novinku do obchodů Albert zavádí.

Albert také upravil velikost balení kuřecího masa, kterého zákazníci nově najdou ve vaničce více.

Nové balení jsme vymýšleli tak, aby skutečně odpovídalo potřebám zákazníků. V potaz jsme brali také přírodu a úsporu plastů,“ upřesňuje Robert Birov.

V případě masa hraje velkou roli čerstvost. Pro ni je zásadní skladování za předepsaných teplot. Přerušení skladovací teploty na delší dobu má na kvalitu i trvanlivost negativní vliv. Albert garantuje správné uchovávání masa a informuje zákazníky o tom, jak by ho měli nakupovat a doma uskladňovat. „Správnou teplotu bedlivě sledujeme od zabalení až k nám na prodejnu. Zákazníkům bychom chtěli doporučit, aby si na udržování teploty masa dávali také pozor a nevystavovali ho teplotním výkyvům. Maso by měli vybírat až na konci nákupu, aby zkrátili čas před jeho uložením do lednice v domácnosti,“ radí Robert Birov. K přenosu především v teplých dnech je vhodné využít chladící tašku ideálně s namraženými vložkami. Důležitá je také teplota v lednici, která by se měla pohybovat v rozmezí od 0 do 4 stupňů Celsia. V případě, že maso bylo vystaveno vyšším teplotám delší dobu, je potřeba ho co nejdříve zpracovat.

Zdroj a foto: Albert Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010