Česká značka Egoé otevírá zahraniční pobočky
Značka Egoé sídlící v malé vesnici Bílovice u Uherského Hradiště, kde vše začíná vlastním nápadem a pokračuje přes vývoj až k výrobě finálního produktu, se rozrůstá a otevírá zahraniční prodejny.
Zároveň hlásí růst obratu na téměř sedmdesát milionů korun za rok 2020.
Po úspěchu v Česku a otevření pražského showroomu rezonuje design produktů určených pro život venku i na polském trhu. Značka Egoé se rozhodla po několika letech, kdy v Polsku budovala převážně stavby dopravní infrastruktury (např. stanice metra či hlavní vlakové nádraží ve Varšavě – mimochodem největší dopravní uzel v Polsku) přiblížit více i privátním zákazníkům a nabídnout menší produkty z jejího portfolia.
Pro venkovní nábytek, kempingové autovestavby a lyže loni otevřela svůj vůbec první zahraniční showroom v polském městě Mazančovice.
Díky vysokému zájmu následovalo velice brzy otevření dalšího obchodu. Od června se tak mohou i zákazníci ve Varšavě posadit na židli, lavici či křeslo, posnídat u venkovního stolu nebo si lehnout na pohodlné lehátko od Egoé. Na prodejně nechybí ani skialpové a sjezdové lyže stejné značky a ve světě stále populárnější autovestavba Nestbox, kterou mohou zájemci rovnou naložit do auta a vyrazit za dobrodružstvím, třeba na Sopoty.
„Polsko je dynamicky rostoucí trh, místní jsou hladoví po originálním designu s kladným vztahem k Čechům a českým produktům,“ vysvětluje marketingový ředitel Egoé Jan Juza.
Klíčem k růstu značky je kromě dalšího posilování pozice na domácím trhu právě zahraniční expanze. Paralelně s otevřením varšavské prodejny již probíhá budování dalších pěti – v Norimberku, Vídni, Bratislavě, ale také např. v americkém Denveru a kanadském Vancouveru. Právě americký a kanadský trh jsou největší výzvou, zejména pak pro autovestavby Nestbox.
„Doposud jsme naše autovestavby testovali převážně ve vozech na evropském trhu. Rozdílnost amerického vozového parku a angloamerická měrná soustava, ovlivňující např. servis a logistiku, momentálně zaměstnává náš vývoj na maximum,“ doplňuje Juza.
Česká značka Egoé byla založena v roce 2006 designérem Radkem Hegmonem a za tu dobu vybudovala tři divize – Egoé life, Egoé nest a Egoé move. Každá z nich se zaměřuje na návrhy a výrobu na první pohled nesourodých produktů, ale přesto mající stejný cíl – Být venku jako doma. Ať už na terase, zahradě nebo ještě dál – v lese, v horách nebo u vody.
Egoé life představuje kolekce venkovního nábytku pro užití doma, na zahrádkách kaváren a restaurací, nebo ve venkovní kanceláři. Egoé nest promění jakýkoli osobní vůz v komfortní kempingové auto vložením kempingové autovestavby Nestbox. A od výroby venkovního nábytku přes autovestavby se úplně přirozeně, skoro až nevyhnutelně, značka posunula i k výrobě volnočasového a sportovního náčiní jako jsou sjezdové a skialpové lyže, které zaštiťuje Egoé move.
Zdroj a foto: Egoé