Česká republika se již počtvrté zazelená stromy díky spolupráci společností ROSSMANN a Henkel
Drogerie
ROSSMANN opět spojila síly se společností Henkel v projektu „Vraťte
stromům korunu“. Nákupem vybraných výrobků zákazníci přispějí na výsadbu stromů
v celé České republice. Akce na podporu životního prostředí poběží po dobu
letních prázdnin,
od 3. července až do 27. srpna 2019.
Unikátní spolupráce sítě drogerií ROSSMANN a divize Beauty Care ČR společnosti Henkel umožní tisícům zákazníků udělat dobrou věc pro své okolí. Již čtvrtým rokem poputuje 1 Kč z nákupu každého jednoho výrobku kosmetických značek, jako jsou např. Palette, Live Color, Gliss Kur, got2b, Schauma, Nature Box nebo Vademecum na výsadbu až 400 vzrostlých stromů. Každý z nás tak může přispět zdravějšímu ovzduší a životnímu prostředí přímo ve svém nejbližším okolí.
„Vybrané finanční prostředky poputují, stejně jako v předchozích letech, neziskové organizaci Sázíme stromy, která následně zajistí výsadbu vzrostlých stromků v lokalitách, v jejichž okolí se nachází prodejny ROSSMANN. Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí takto inspirativního projektu a pečovat o naši planetu,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Během předchozích ročníků se díky vybraným financím vysázelo již téměř 1 000 stromů, letošním cílem je alespoň dalších 400. Po celou dobu akce bude moci kdokoli přispět na dobrou věc, a to pouze uskutečněním nákupu běžných drogistických přípravků, jejichž cena nebude mít na průběh kampaně žádný vliv. „Velmi si vážíme toho, že se s námi naši zákazníci podílí na dobročinných kampaních a můžeme společně povznést něco tak běžného, jako je nákup v drogerii, na výjimečnou činnost, díky které každý přispěje na rozvoj životního prostředí v naší zemi,“ vysvětluje Olga Stanley.
Spoluprací podporují obě společnosti dlouhodobé cíle, které si kladou v oblasti udržitelnosti a dobročinných aktivit. „Již počtvrté se pouštíme do tohoto unikátního projektu s cílem podpořit výsadbu zeleně v České republice. Aby měla spolupráce co největší efekt, poputuje v letošním ročníku finanční prostředek z nákupu ještě více kosmetických značek než loni,” dodává Aleš Malenka, prezident Henkel Česká republika.
Zdroj a foto: ROSSMANN