Česká produkční Social Media nově pomáhá Hello bank! s komunikací na Facebooku a blogu

Agentura Česká produkční Social Media zahájila spolupráci s Hello bank!, které nově spravuje Facebookové stránky i blog. Společným cílem je zvýšení známosti značky této banky a komunikace “lidskou řečí” bez složitých bankovních termínů, protože Hello bank! se snaží myslet na lidi skutečně všude. Česká produkční Social Media vytváří na Facebooku i blogu Hello bank! od loňského listopadu obsah včetně grafiky a videí, vedle toho se navíc stará také o placenou podporu postů.

“Naším úkolem je především oživení komunity a smysluplná komunikace produktů a značky Hello bank! bez zbytečné bankovní hantýrky. Říkáme jednoduše a lidsky to, co jednotlivé produkty a změny lidem přinesou. Pro zákazníky totiž není ani tak důležité, o kolik se třeba změnil úrok, ale to, kolik tím ušetří a co si díky tomu mohou pořídit. Právě to je jednou z obsahových linek na našich grafikách či videích,” říká account managerka Timea Borsová, která má v České produkční Social Media komunikaci Hello bank! na starost.

Česká produkční Social Media spravuje Facebook Hello bank! v intenzivní spolupráci s jejím týmem od loňského listopadu. Vytváří obsah včetně grafiky, fotografií a videí, a stará se také o nastavení reklamní podpory. V animacích například lidem radí, že si mohou ušetřit místo v peněžence a nahrát si pražskou Lítačku na svou platební kartu.

Společně s interním týmem Hello bank! se agentura více soustředí na přípravu obsahu blogu banky. Na něm bude především hlouběji komunikovat s komunitou a i zde bude dále rozvíjet lidský přístup Hello bank!, a to třeba i přípravou témat z běžného života. Aktuálně na blogu například shrnuje, kam letos vyrazit za lyžováním do zahraničí. A aby si lidé nejen kvalitně zalyžovali, ale i ušetřili, radí jim, aby si nezapomněli svou Hello kreditku, která má nejvýhodnější kurz v přepočtu na české koruny. Před Vánocemi zase vybrala ty nejlepší adventní trhy a opět nezapomněla lidem připomenout, jak na nich mohou s Hello kreditkou ušetřit.

Česká produkční Social Media řídí Facebookové stránky například i pro síť prodejen XXXLutz, Heru nebo Palírnu U Zeleného stromu.

Zdroj a foto: Česká produkční Social Media

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010