Agentura POS Media představila prémiový shop-in-shop pro Magnum

Uvedení dvou novinek značky Magnum je příležitostí, pro kterou přední in-store agentura POS Media vytvořila prémiový shop-in-shop.

Značka Magnum rozšířila portfolio svých výrobků o dvě luxusní novinky: Double Hazelnut a Double Cherry. Nové příchutě bylo potřeba představit zákazníkům, a proto byla v lednu a únoru realizována in-store kampaň na podporu prodeje. Její součástí byl i shop-in-shop, jehož kreativní návrh i realizaci svěřila značka přední in-store agentuře POS Media.

„Navrhli jsme prémiový shop-in-shop se světelnými prvky, protože jde o prémiový produkt, který si luxusní vystavení zaslouží,“ říká Dana Běloušková, ředitelka POS Media, s tím, že hlavní důraz je v rámci vystavení samozřejmě kladen na komunikaci nových příchutí nanuků.

Elegantnímu a zářivému shop-in-shopu dominují zlaté prvky, které upoutají pozornost hned na první pohled a okamžitě evokují spojení s exkluzivitou a luxusem. Toto vyznění je navíc umocněno atraktivními světelnými efekty. Důležitou součástí shop-in-shopu je samozřejmě i lednička, v níž jsou prezentované produkty uloženy, a podlahová samolepka, která dodává shop-in-shopu stylové „zarámování“.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010