Značka M&M‘s vás zve na sledování filmů v TV
Nejprodávanější čokoládové bonbóny na světě M&M’s z portfolia společnosti Mars se dlouhodobě spojují se světem filmu. Letos přicházejí s unikátní kampaní zaměřenou na filmovou zábavu doma u televize.
M&M’s přináší svým fanouškům jedinečný zážitek ze sledování filmu, a proto nabízejí každý pátek od 16. 9. po dobu čtyř týdnů až do 13. 10. 2016 vybraný film zdarma v O2 Videotéce. Filmové tituly budou k dispozici vždy po dobu jednoho týdne.
Vůbec poprvé přichází na české obrazovky také nový spot značky M&M’s, který se v O2 Videotéce přehraje jako zábavné „intro“ před samotným filmem.
„Celá kampaň má českým divákům představit bonbóny M&M’s jako ideální čokoládovou pochoutku, kterou si mohou vychutnat kdykoliv a kdekoliv, třeba v pohodlí domova při sledování svého oblíbeného filmu. Navíc je to pro nás další krok k budování spojení značky M&M’s s filmem,“ dodává Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky M&M’s pro střední Evropu.
Díky značce M&M‘s bude možné v O2 Videotéce sledovat zdarma filmy:
- Tah pěšcem (od 16. 9.)
- Padesátka (od 23. 9.)
- Cena svobody (od 30. 9.)
- Domácí péče (od 7. 10., film bude zdarma ke zhlédnutí v O2 Videotéce do 13. 10.)
„Po dobu jednoho měsíce se budou diváci O2 TV setkávat na své obrazovce s bannery M&M‘s, které je nasměrují na filmy zdarma,“ vysvětluje Viera Kasalová, produktová manažerka služby O2 Videotéka, a dodává: „Partnerství navíc zahrnuje i SMS rozesílku a newsletter pro uživatele O2 TV, ve kterém se naši diváci dozvědí o celém projektu.”
Kampaň dále podpoří v rámci digitálního prostředí komunikace na lokálním facebookovém profilu v režii agentury Triad.
Nechybí ani doprovodné in-store aktivity, včetně paletového vystavení v prodejnách Tesco, speciálních permanentních stojanů ve tvaru hrdinů značky Červeného a Žlutého na nezávislém trhu, stojanového vystavení a cenového proma. Za PR podporu je zodpovědná agentura AMI Communications.
Televizní spot ke zhlédnutí:
https://www.youtube.com/watch?v=DxdKsNdosGs
Zdroj a foto: MARS