Značka Božkov získala již třetí rok po sobě ocenění Nejdůvěryhodnější značka
„Důvěra spotřebitelů hraje při nákupu produktů jednu z nejdůležitějších rolí. Letošní výsledky už potřetí potvrdily popularitu značky Božkov a také to, že čeští spotřebitelé v segmentu alkohol značce Božkov důvěřují nejvíce. Toho si nesmírně vážíme vzhledem k obrovské konkurenci,“ říká Brand Managerka značky Božkov, Marie Votrubová.
Program Důvěryhodné značky společnosti Atoz Marketing Services je na českém trhu jediným svého druhu. Monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. V 60 kategoriích programu Důvěryhodné značky hodnotilo čtyři tisíce spotřebitelů téměř 600 značek, což je dosud nejrozsáhlejší nezávislá anketou, již realizuje výzkumná agentura Nielsen.
Ve více než polovině kategoriích byly jako nejdůvěryhodnější zvoleny tuzemské značky. Spotřebitelé je podpořili například v kategoriích – cestovní kanceláře, malé spotřebiče, osobní automobily, prodejci letenek, krmiva pro psy, pivo či víno.
V kategorii alkohol pak opět zvolili jako nejdůvěryhodnější značku Božkov. Rozsáhlá anketa tak již potřetí potvrdila její silné postavení a prokázala, že v ní Češi věří nejvíce.
„Tímto bychom chtěli poděkovat našim spotřebitelům za projevenou důvěru,“ dodává Brand Managerka značky Božkov, Marie Votrubová.
Čtvrtý ročník této prestižní ankety vyvrcholil slavnostním galavečerem, jež proběhl
v úterý 6. listopadu v prostorách Pražské křižovatky, v kostele sv. Anny v Praze.
Zdroj a foto: Stock Plzeň-Božkov