Železný ostrov pro sudy
Tajemství unikátního postupu vaření piva Pilsner Urquell si předávají v Plzni z generace na generaci již od první várky z roku 1842. Ležák Pilsner Urquell dal vzniknout pivu plzeňského typu a inspiroval tak více než dvě třetiny všech světových piv dodnes označovaných jako Pils, Pilsner, Pilsener. Za výslednou chuť vděčí výrobce mnoha aspektům, jež propojuje jedno nepřerušitelné pouto jménem kvalita. A právě tento základní aspekt filozofie Plzeňského Prazdroje ho propojil se stejně smýšlejícím výrobcem prostředků pro prezentaci zboží v místě prodeje – moravskou společností Dekor.
Návrhy a realizace v oboru marketing at-retail firmy DEKOR, spol. s r.o. jsou doma taktéž na všech světových kontinentech.
Jak se DEKOR s elánem sobě vlastním zakázky, které se slangově říká ostrov pro KEG nebo sudový ostrov, ujal a jak vytvořil veškeré technické řešení se dočtete zde.
Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, časopisem Brands&Stories, který se zaměřuje na značky, ve své odborné části Stores koncepty kamenných obchodů a na marketing at-retail.
Zdroj a foto: Brands&Stories