Ze soutěže SHOP! France Awards 2023 si DAGO odváží zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Nominované projekty od POP komunikační agentury DAGO – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční paletové vystavení Pilsner Urquell v kategorii Nápoje a stříbrná medaile jde za shop-in-shopy Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva.
Aktivace Pilsner Urquell je výjimečná zejména využitím holofanu, který vystavení dominoval, a precizním technologickým provedením Jubilejní brány, jednoho ze symbolu pivovaru a vstupem do světa legendárního plzeňského ležáku. Vystavení Sensodyne Nourish přitahovalo pozornost díky svému neotřelému tvaru zubu a zubní pasty.
„Máme velkou radost, že v tak prestižní soutěži, kde jsou oceňovány ty nejlepší projekty z celé Evropy, se nám podařilo navázat na úspěchy z loňských ročníků. Je to pro nás cenná zpětná vazba, že naše realizace jsou skutečně na špičkové úrovni jak z pohledu designu, tak provedení. Také nás nesmírně těší důvěra klientů,“ říká Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel společnosti. „Rád bych tímto poděkoval opravdu celému týmu DAGO. Každý ze zaměstnanců je pro náš rozvoj a úspěch klíčový, tím spíše v této náročné době. Společně vyhlížíme další výzvy“, doplňuje.