Zboží&Prodej partnerem průzkumu
Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží&Prodej. Průzkum bude obsahovat hodnocení využitelnosti jednotlivých existujících typů komunikačních nástrojů v místě prodeje (podlahové a regálové POP prostředky, POP prostředky k pokladnám, nástěnné POP prostředky, okenní grafika, závěsné poutače, elektronická a interaktivní média, nástroje vícesmyslové komunikace atd.). Zároveň bude zahrnovat další postřehy pro optimální využití a umístění POP v prodejních místech. V rámci průzkumu budou osloveni formou on-line dotazníku zástupci širokosortimentních řetězců (hypermarketů, supermarketů, discontů), hobby řetězců, prodejen elektro a drogistických řetězců. Průzkum je součástí dlouhodobého monitoringu názorů zástupců maloobchodních řetězců, který POPAI CE provádí od roku 2005 včetně meziročních srovnání výsledků šetření. Zjištění vyplývající z průzkumu budou detailně představena v rámci programu konference Marketing at-retail POPAI fórum 2012.