Vyšlo první číslo časopisu Tesco loves baby
Od října představilo Tesco nové vydání časopisu Tesco loves baby. Jedná se o první rodičovský titul v sektoru rychloobrátkového zboží věnovaný stávajícím i budoucím rodičům. Časopis je k prodeji ve všech zemích střední Evropy v hypermarketech Tesco. Zákazníci jej naleznou v dětském oddělení. Členové věrnostního programu Clubcard si mohou zakoupit časopis za symbolickou 1 korunu.
Časopis je součástí víceúrovňové Tesco baby strategie, která nejenže poskytuje širokou řadu produktů péče o děti (vlastní značka Tesco loves baby) a značkové produkty, ale také zdůrazňuje aspekty vzdělávání a podporuje rodiče při výchově dětí.
„Díky spolupráci s dodavateli produktů pro děti je obsah pečlivě vybrán. Jako společnost Tesco jsme hrdí na to, že můžeme pomoci rodičům v tomto náročném, ale tak obohacujícím období,” říká Monika Kraus, šéfredaktorka časopisu.
Čtenáři se mouhou těšit na inspirativní obsah a také tipy na výhodné nákupy.
„Naším hlavním cílem je vytvářet úzké vztahy se zákazníky, budovat důvěru. Profesionální články pokrývají širokou škálu témat týkajících se dítěte, jako jsou: těhotenství, výživa, péče o dítě a doplňky, vývoj dítěte, hry a hračky a mnoho dalších,” dodává Monika Kraus.
Zdroj a foto: Tesco Stores ČR