Výrobky privátních značek společnosti BILLA se pyšní titulem Novinka roku 2018
Společnost BILLA získala v letošní anketě Volba spotřebitelů 2018 hned několik ocenění. Tři z nominovaných produktů napříč privátními řadami byly zvoleny novinkami roku 2018 ve svých kategoriích. BILLA zabodovala s výrobky privátních značek BILLA, BILLA Easy a Clever. Do letošního ročníku bylo přihlášeno 153 výrobků či výrobkových řad, které byly rozděleny do 50 kategorií. Oficiální vyhlášení vítězů proběhlo minulý týden v pražském Paláci Lucerna.
„Vzhledem k tomu, že si velmi zakládáme na kvalitě našich výrobků, zpětná vazba od zákazníků je pro nás obzvlášť důležitá. Proto máme z úspěchu našich výrobků obrovskou radost. Nezávislá spotřebitelská anketa tak potvrdila vysokou kvalitu našich privátních značek BILLA, Clever a BILLA Easy,“ uvedla při přebírání cen Simona Breen, marketingová ředitelka společnosti BILLA ČR.
BILLA zabodovala s výrobky tří privátních značek – BILLA, BILLA Easy a Clever:
Kategorie Čerstvé sýry
BILLA Cottage natur 200 g
BILLA Cottage s pažitkou 200 g
–
Kategorie Hotová jídla
BILLA EASY Kuřecí řízek 130 g
BILLA EASY Vepřový řízek 120 g
–
Kategorie Mléka a tvarohy
Clever Tvaroh měkký 250 g
Clever Tvaroh tučný 250 g
Marketingový program Volba spotřebitelů odstartovala společnost Atoz Marketing v roce 2001. Jedná se o program, který již osmnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu v ČR, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Během osmnácti let bylo do programu zaregistrováno 1 685 výrobků / výrobkových řad, z nichž vzešlo celkem 550 vítězů.
Zdroj a foto: REWE
Koláž: redakce