Vítězství v retailové soutěži POP STAR získala za rok 2019 kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje první tři vítězné realizace roku 2019 v odborné retailové soutěži POP STAR (dříve TOP In-store realizace roku).
Tak jako v minulém roce, i letos, po vyhlášení výsledků prosincového kola naší soutěže, vyhlašujeme realizaci roku.
V roce 2019 získala prvenství realizace Paletový ostrov pro Jägermeister, která zvítězila v říjnovém kole naší soutěže. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,8 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci dokonce 9,0 bodu.
„Realizace působí velmi bombasticky, má všechny prvky upoutání pozornosti, zdařilou grafiku, dostatečné množství vystavených produktů, barevnost korespondující s produktem i efektní hologramové zvýraznění,“ ohodnotila tuto realizaci porotkyně Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Komunikační sdělení je jasné, trefné, vtipné. Realizace nepřehlédnutelná.“
Druhé místo získala prosincová realizace Vystavení pro Tullamore Dew. Zadavatelem realizace a klientem byla opět společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o., kreativní agenturou a zároveň i realizátorem byla také společnost DAGO s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,53 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,6 bodu.
„Když ve mně vystavení vzbudí chuť sednout si a nalít si skleničku, tak je to dobře,“ hodnotil v prosinci porotce Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Pěkné, tematické… za mě prst nahoru.“
Třetí v pořadí skončila v roce 2019 listopadová kampaň Kinder Vánoční tetralizace. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Ferrero Česká, s.r.o., kreativní agenturou byla společnost Momentum Czech Republic a realizátorem společnost Innate.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,9 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,5 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci dokonce 8,3 bodu.
„Velmi nápaditě zpracované, vizuálně zdařilá práce i propojení na více produktů se zde podařilo velmi dobře zakomponovat,“ ohodnotil tuto listopadovou realizaci porotce Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
Pro tyto tři vítězné realizace připravuje portál Mistoprodeje.cz elegantních 6 skleněných trofejí (pro každého zadavatele a realizátora kampaně), které se právě nyní vyrábějí. Slavnostní předání proběhne na další akci portálu s názvem Shopper Marketing Breakfast č.8, která proběhne na jaře letošního roku.
Zdroj a foto: redakce