Veřejnost rozhodla ve spotřebitelském referendu o nové příchuti Mirindy
Limonáda značky Mirinda vyhlásila výsledky své letní kampaně. Spotřebitelé v ní vybírali, která ze dvou nových příchutí zůstane i nadále v českých a slovenských obchodech. Z více než 34 000 hlasujících dala většina (68 % versus 32 %) přednost melounové příchuti před ananasem. Vítězné melounové Mirindě se během září dostane v rámci závěrečné fáze kampaně podpory v on-line prostředí.
„Děkujeme všem, kteří se do naší kampaně zapojili a dali svůj hlas jedné z nabízených nových příchutí naší Mirindy. Potěšila nás i pozitivní odezva veřejnosti na ambasadory Evelyn a Smusu, kteří se za příchutě osobně postavili. Právě jejich účast byla jedním z hlavních pilířů a zároveň i významným faktorem pro úspěch celé kampaně,“ uvedl Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.
V kampani oba ambasadoři v roli superhrdinů Smelouna a Ananaselyn, kteří „bojují“ za svou příchuť. Pomocí série zábavných videí přesvědčovali nejen své fanoušky, aby svým hlasem podpořili nedávno uvedenou Mirindu s ananasovou nebo melounovou příchutí. Samotná volba o tom, která z příchutí zůstane na trhu, pak probíhala v období přibližně dvou měsíců na webových stránkách nápoje.
Kampaň byla zaměřena zejména na teenagery, cílem bylo oslovit ale i lidi o téměř jednu generaci starší. Komunikace probíhala v digitálním prostředí, především na sociálních sítích Mirindy a osobních kanálech ambasadorů příchutí Evelyn a Smusy.
Mirinda s ananasovou příchutí tak po doprodání zbývajících kusů z českých a slovenských obchodů zmizí. Meloun naopak rozšíří stávající portfolio příchutí Mirindy, kam na domácím trhu patří pomeranč a hruška.
„Vzhledem k úspěšnosti letošní kampaně uvažujeme, že bychom v budoucnu podobnou formu představení nových příchutí mohli zopakovat,“ doplnil Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.
Zdroj a foto: PepsiCo CZ
koláž: redakce