Vánoční kampaň Pepsi je plná elfů
Přední výrobce nealkoholických nápojů a potravin PepsiCo představil také letos vánoční kampaň, která nezapomíná na emocionální propojení Vánoc a čas strávený s blízkými. Přitom značka Pepsi navazuje i na svou letní porovnávací kampaň kolových nápojů, kterou nově aplikovala na elfy jako hlavní symbol vánoční atmosféry. Kampaň s mottem „Pro lepší chuť Vánoc!“ se realizuje v BTL a ATL komunikaci. S vánočními elfy se lidé mohou potkat také přímo v ulicích měst a nákupních centrech, na sociálních sítích a v neposlední řadě i v televizi.
Vánoční kampaň značky Pepsi odstartovala aktivitou Ulov elfa, ve které se mohli lidé ve vybraných českých městech potkat a vyfotit s některým ze čtyřiceti vánočních elfů. Kdo fotografii sdílel na Facebooku nebo Instagramu pod hastagem #ulovelfa, automaticky se zapojil do soutěže o fotoaparát. Elfové hrají důležitou roli i v ATL části vánoční kampaně. Televizní spot běží na televizních kanálech skupiny FTV Prima.
„Vánoce jsou období, kdy bychom si měli najít čas vychutnat si naplno společné chvíle s rodinou nebo blízkými přáteli. Během takových okamžiků si rádi dopřejeme i kvalitní nápoje, mezi které Pepsi určitě patří, a proto chceme naší zábavnou kampaní přinést Vánoce s ještě lepší chutí,“ řekl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR.
Během prosince budou v Obchodním centru Letňany a na pražském hlavním nádraží vystavené netradiční vánoční saně, které k postavám elfů patří. Podobná aktivace, avšak v menším a mobilnějším rozsahu, se uskuteční i na dalších místech Česka. Elfové dostanou na starost sampling Pepsi a budou vybízet lidi, aby na originální kartičky napsali přání pro někoho ze svých blízkých. Elfové vybraná přání následně vyplní.
Celou kampaní se prolíná také její digitální část. Na sociálních sítích elfové formou videí ukazují, jak například vypadá jejich příprava vánočních tradic a zvyků.
https://www.youtube.com/watch?v=Zu7itqRkQGw
Vizitka kampaně:
Timing: 11/2017 – 12/2017
Mediální nasazení: TV, online, event, instore
Reklamní agentura: Mark BBDO
Digitální agentura: Etnetera Motion
Produkční agentura: Ritual
Zdroj a foto: PepsiCo