TZ | Ocenění Top in store realizace měsíce září 2015 získal Jack Daniel´s Fire

Portál Místo prodeje.cz vyhlašuje prvního vítěze nové soutěže s názvem Top in store realizace měsíce. Za měsíc září 2015 se vítězem stala realizace Jack Daniel´s Fire.

Soutěž Top in store realizace měsíce je nová odborná soutěž, kterou pořádá portál Místo prodeje.cz.

Inspirací pro vyhlášení této soutěže bylo to, že na in store kampaně jsou kladeny stále větší nároky a jsou mezi nimi opravdu velké rozdíly. Chceme, aby jak zadavatelé, tak realizátoři měli, na jednom místě, vždy aktuální přehled o tom, co se v řetězcích děje,“ říká Petr Frey, šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz.

V tomto prvním měsíci se soutěže účastnilo 15 in storových realizací, které se hodnotily ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Všechny hodnocené realizace jsou k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

Nelehký úkol zvolit nejlepší in store realizaci měla odborná porota, ve které přijali účast zástupci oborových organizací, realizátorů, prodejních řetězců, zadavatelů (těch, kteří v tomto měsíci nesoutěžili) a zástupce pořadatele soutěže – portálu Místo prodeje.cz.

Jmenovitě jednotlivé realizace hodnotilo následujících šest porotců:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Vítězem zářijových realizací se stala kampaň Jack Daniel´s Fire, která probíhala v řetězcích Albert a Tesco v termínu  2.9.-30.9.2015, a kterou vytvořilo grafické studio Fajný dizajn. Zadavatelem realizace byla společnost Brown-Forman Czech & Slovak Republics a realizátorem společnost POS Media Czech Republic.

Kampaň využívala na místě prodeje kombinaci více POS médií – regálové lišty, 3D Shelf Stoppery, shelftalkery, branding čela regálu a také branding uličky.

Celkově od odborné poroty tato realizace získala průměrnou známku 8,28 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,67 bodů, v celkovém produkčním provedení 8,33 bodů a potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 8,83 bodů.

Oceňuji využívání nových možností v in storu a zde je vše i velmi kvalitně provedeno,“ hodnotí tuto realizaci Petr Frey. Alexandr Stojčev pozitivně hodnotil skutečnost, že tvůrci této realizace hledali řešení přímo pro instore. Martinu Hasilíkovi se líbil zajímavý efekt prosvětlení a Isabela Náhlovská hodnotí tuto kampaň za nepřehlédnutelnou.

 

Jack Daniel - 1 Jack Daniel - 2 Jack Daniel - 4

 

Jack Daniel - 3 Jack Daniel - 5 -small

 

 

Již příští měsíc bude tato soutěž pokračovat vyhodnocením realizací z tohoto měsíce a realizátoři již nyní mohou tyto realizace do této soutěže nominovat.

Na jaře roku 2016 se plánuje vyhlášení Top in store realizace roku 2015.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, MORIS design, OMG Research a společnost Shopper Marketing Prague.

 

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010