TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce dubna 2016 získala kampaň KitKat

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc duben 2016 se vítězem stala realizace KitKat.

V tomto měsíci se soutěže účastnilo 9 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem dubnových realizací se stala kampaň KitKat, která probíhala v řetězci Tesco v období 1.4.-30.4.2016. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,27 bodů z maxima 10 bodů, což je historicky nejvyšší celková známka v soutěži. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,00 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 8,3 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,50 bodů.

 

Dubnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

 

Hodnocení vítězné realizace

Paní docentce Jitce Vysekalové, prezidentce České marketingové společnosti, se na vítězné kampani nejvíce líbilo, že má odpovídající barevnost, je celkově upoutávající a především je produkt „k nakousnutí“.

„Úderné, vizibilní, produkt tak velký, že větší už nejde. Prostě super!“ zhodnotil vítěznou realizaci porotce Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

 

Hodnocení všech dubnových realizací

Všechny dubnové realizace zhodnotila porotkyně Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR následujícími slovy:

V měsíci dubnu se podařilo zrealizovat hned několik pěkných kampaní, které mě oslovily jak příjemným designem, tak zvolenou kombinací nosičů. Kampaň Fanta, KitKat, Syoss plně využily možnosti k vytvoření útulného nákupního prostředí v rámci své kategorie, Actimel krásně využil světelných prvků a Vitana mě zaujala netradičním vystavením na čele se zajímavým a nepřehlédnutelným brandingem.“

Nad proběhnuvšími realizacemi se zamyslel také Alexandr Stojčev:

Práce v tomto měsíci krásně ukazují rozdíl mezi instorem a instorem. V přehledu máme práce, kde si zadavatel výsledkem hlavu opravdu nelámal (a jen potřeboval „něco“ umístit) a na druhou stranu realizace, kde je vidět velké množství času a nápadů zapojených do přípravy kampaně. Ty špatné nechť upadnou v zapomnění. Za ty dobré bych rád vypíchnul Vitanu, která má dobrý nápad, výborné zpracování a evidentně i šikovnou reklamní agenturu. Takže Vitaně přeji vysoké prodeje, jejímu marketingu a agentuře dobrý pocit, že byli v tomto měsíci (doufám, že nejen v mých očích) ti nejlepší.“

 

Všechny realizace mají slušnou úroveň, z průměru se dle mého názoru vymykaly dvě – Kit Kat a Vitana,“ uvádí paní docentka Jitka Vysekalová.

V dubnu opět nezklamalo Dago s jejich encapem pro Vitanu. Nicméně nejvíc mě zaujal branding uličky Nestlé pro Kitkat. To je jako když vstupujete do světa toho brandu a myslím, že je to i zážitek z nákupování a ukázka jak se toto dá zajímavě udělat,“ hodnotí na závěr Petr Frey, šéfredaktor portálu Místoprodeje.cz.

 

Všechny hodnocené realizace jsou k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010