Tesco věrnostní program na motivy Mistrovství Evropy ve fotbale se rozšiřuje o sběratelskou část
Tesco přináší svým zákazníkům pokračování věrnostní kampaně v podobě fotbalových kartiček z kolekce Euro 2016. Akce potrvá až do 10. července.
V prodejnách Tesco probíhá druhá část věrnostního programu Panini – Panini Superstars, která potrvá do konce šampionátu. Za každých 300 Kč nákupu záskají zákazníci 1 z 60 karet fotbalisty českého národního týmu nebo některého z nejlepších evropských hráčů.
Panini Superstars – míče, batohy a nyní i album s fotbalovými kartami
Právě dnes, v 21 hodin, bude zahájeno Mistrovství Evropy ve fotbale mezi domácí Francií a Rumunskem.
„Od začátku června získáte za každých 300 Kč nákupu kromě 3 známek na sportovní vybavení Panini jako doposud navíc i balíček, který obsahuje 1 kartu fotbalisty a 2 známky na míče a batohy s 50% slevou,” říká Lucie Kumstová, která má na starosti krátkodobé věrnostní programy společnosti Tesco.
Zákazníci si mohou za cenu 29,90 Kč koupit album, ve kterém jsou rovnou dva balíčky jako dárek a toto album si zkompletují sesbíráním všech 60 karet fotbalistů. Celá kolekce obsahuje 15 fotbalistů českého národního týmu, kteří bojovali v kvalifikaci na Euro a evropskou fotbalovou smetánku.
„Očekáváme, že sbírání karet bude bavit nejen děti, ale i dospělé. V každém z nás se probudí malé dítě, když s napětím budeme rozbalovat balíček a doufat, že tam je hráč, kterého ve svém albu ještě nemáme,” doplňuje Lucie Kumstová. Karty budou vydávány do konce šampionátu Euro 2016, tedy do 10. 7. 2016. Akce probíhá exkluzivně ve všech obchodech Tesco, s výjimkou čerpacích stanic. Více informací naleznete zde.
Album s kartičkami fotbalistů pod lupou
Karty obsahují údaje o hráčích – jako například jeho post, datum narození, fyzické parametry nebo klubovou příslušnost.
U českých hráčů naleznou zákazníci také jejich statistiky, jako počet reprezentačních startů nebo odehraných minut. Navíc jsou uvnitř alba 4 kupóny. Na každém je jako dárek 5 známek na slevový program Panini na míče a batohy. S Clubcard zákazníkovi postačí doplnit pouze 2 známky a sportovní vybavení za poloviční cenu je jen jeho.
Tým snů a fanouškovská zóna
Tesco chce udělat maximum, aby si Euro 2016 co nejvíce fanoušků. Tak jako by sami hráli šampionát, tak se budou cítit v nové hře Tým snů, která se spustila na začátku týdne. Podrobnosti naleznou fanouškové na zde.
Kromě slevového a sběratelského programu naleznou zákazníci v obchodech Tesco sortiment pro fanoušky českého týmu.
Nechybí tleskačka, klobouky, šály, trubka či barvy české vlajky na tvář.
Teď už nezbývá než se těšit na pondělí 13. června, kdy náš tým poprvé vstoupí v 15 hodin na trávník Stadium de Toulouse proti silnému družstvu Španělska.
Zdroj a foto: Tesco, diskifans.com