Téma konference Brand Management 2019 je odhaleno!
Letošní konference Brand Management 2019 představí téma „New Roadmap: Jak růst v nových podmínkách“. Hlavní hvězdou bude Jenni Romaniuk, spoluautorka nové bible marketingu How Brands Grow (díl 1 a 2) a ředitelka slavného Ehrenberg-Bass Institutu.
Je to vůbec poprvé, co do Prahy z Austrálie zavítá zástupce tohoto nejlepšího centra brand marketingu na světě. Účastníci konference tak budou mít možnost čerpat z výsledků jeho dlouhodobých robustních analýz odhalujících reálné zákonitosti fungování marketingu.
Na tento revoluční přístup už přecházejí společnosti jako Brown-Forman, Coca-Cola, Disney Destinations, Facebook, Goodyear, Google, GSK, KFC, Mars, Nestlé, PepsiCo, Procter & Gamble, Raiffeisenbank, Red Bull, Unilever a řada dalších.
Konference se bude konat 2. října 2019 v Cubex Centru Praha.
Každý účastník navíc obdrží výtisk českého překladu knihy How Brands Grow (Jak se budují značky, 2018).
Více informací získáte zde.
Zdroj a foto: Blue Events