Švédská POS vychytávka na pivní pěně

Velmi zajímavou ambientní POS reklamu vytvořila ve Švédsku agentura Åkestam Holst pro značku piva Norrlands Guld, s využitím sociální sítě Twitter.

Během letošního mistrovství světa ve fotbale v Rusku, na kterém byla i švédská reprezentace, se v hospodách při objednání piva Norrlands Guld obsluha na baru umístila sklenici s pivem do připravené skříňky. Pak obsluha stiskla na tlačítko update a na pivní pěnu se „vypálil“ aktuální tweet z mistrovství světa. Zákazníci tedy byli s každým pivem dobře informováni, co se na mistrovství světa aktuálně děje.

 

Informace o kampani:

Země: Švédsko

Reklamní agentura: Åkestam Holst

Klient: Norrlands Guld

Produkce: Agentury Go! Fight! Fantastic! / Bkry

Nasazení: červen 2018  

Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010