Švédská ambientní kampaň Why wait? využívá netradičním způsobem krabici na pizzu
13 500 krabic na pizzu bylo tento měsíc distribuováno ve švédském Stockholmu na propagaci švédské fakturační služby Dicopay, u které mohou majitelé malých podniků dostávat zaplaceno už do 24 hodin. Tuto ambientní kampaň vytvořila reklamní agentura Magic Circle.
Na každé z krabic pizzy byl uveden následující text:
Představte si, že byste na tuto pizzu museli čekat 30 dní. Díky naší mobilní fakturační službě je snadné fakturovat a vyhnete se všem otravám a čekání. Zajistíme, abyste měli peníze do 24 hodin. Proč čekat?
Bude velmi zajímavé zjistit výsledky této netradiční kapmaně.
O kampani:
Reklamní agentura: Magic Circle, Stockholm, Švídsko
Klient: Dicopay
Mediální agentura: Boxconomy
Kreativní ředitel: Patrik Lindkvist
Copywriter: Annika Brännström
Nasazení: prosinec 2019
Zdroj: adsoftheworld.com