Společnost P&G vyhlásila nový ročník soutěže CEO Challenge pro výjimečné talenty
Společnost P&G otevírá své dveře slibným obchodním talentům z České republiky, pro které připravila skutečnou výzvu: vžijte se do role vrcholového manažera, který řídí miliardovou značku. Čeští studenti budou soutěžit proti svým vrstevníkům z 28 evropských zemí o jedinečnou možnost doprovázet zkušené manažery při jejich práci v bostonské centrále značky Gillette. Program nabízí výjimečnou šanci zažít koučování od těch nejlepších leaderů ze společnosti P&G a je určený pro talenty s potenciálem stát se v budoucnu jedním z nich.
„Soutěž CEO Challenge odráží základní hodnoty, které společnost P&G vyznává v souvislosti se získáváním a zaměstnáváním těch nejlepších talentů a jejich rozvojem do úspěšných leaderů. Náš přístup vychází z přesvědčení, že jedinou možnou cestou je praktická zkušenost a smysluplná odpovědnost. Prostřednictvím tohoto programu tedy nabízíme budoucím talentům ze střední Evropy jedinečnou příležitost vyzkoušet si život vrcholového manažera a zažít, jaké to je rozhodovat o miliardových obchodech přední světové značky,“ říká Geraldine Huse, výkonná ředitelka společnosti P&G pro střední Evropu.
Program nespočívá pouze v řešení případové studie. Studenti mají za úkol vypracovat konkurenceschopnou strategii, jak uvést na trh převratnou inovaci jedné z největších globálních značek. Hrdinou celé výzvy je nový holicí strojek Gillette. Mladí talentovaní adepti se musejí vžít do role manažera a přijít s plánem úspěšného představení nového produktu, včetně všech zásadních kroků – od pochopení spotřebitele a jeho zvyků při užívání výrobků a nakupování, přes návrh marketingových kampaní a vypracování efektivních prodejních strategií až po naplánování rozpočtu a dodavatelských řešení.
Při řešení úkolů je nutné v maximální možné míře prokázat obchodní vizi, schopnost vést lidi, komunikační dovednosti a týmovou práci, ale také dobré rozhodování a chytré riskování. Soutěžící tak získají jedinečnou příležitost cítit se a jednat jako vrcholový manažer společnosti P&G. V průběhu celé akce budou účastníky provázet zkušení manažeři, kteří jim poskytnou okamžitou zpětnou vazbu a poradí jim, jak se vypořádat s případnými problémy. Vítězný tým získá kromě ocenění také unikátní šanci rozvíjet dále své znalosti i dovednosti a doprovázet ty nejlepší manažery při jejich práci v centrále značky Gillette, kde budou moci pozorovat vývoj strategií pro značku s miliardovým obratem.
Program je určen pro studenty 4. a 5. ročníků vysokých škol z evropských zemí, včetně České republiky. Účast na programu probíhá v několika krocích:
1 – Registrace na webových stránkách www.pgceochallenge.eu nejpozději do 16. března a úspěšné zvládnutí výběrového procesu online.
2 – Vyřešení případové studie online a úspěšné absolvování online pohovoru s manažerem společnosti P&G.
3 – Výběr postupujících do semifinálového kola ve Varšavě, kde soutěžící představí své řešení případové studie vrcholovému vedení společnosti P&G pro střední Evropu.
4 – Výběr finalistů, kteří budou střední Evropu reprezentovat na velkém finále v Ženevě, kde se utkají o hlavní cenu – jeden týden v bostonské centrále značky Gillette s možností doprovázet globální tým Gillette při jeho každodenní práci.
Finalisté z předchozího ročníku potvrzují, že cesta od přihlášení až do finále v Ženevě byla opravdu vzrušující. „Možnost poznat všechny tyhle skvělé lidi při práci a sledovat, jak to chodí, bylo fascinující. Nejen zúčastnit se výzvy, ale také zjistit, jak to ve společnosti P&G funguje,“ říká Darya Hvízdalová z České republiky.
Další informace, zkušenosti finalistů z předchozího ročníku a přihlášky naleznete zde.
Zdroj, foto a video: Procter & Gamble