Společnost PayPal lokalizuje své služby v České republice
Česká republika se stala jednou z prvních zemí střední a východní Evropy, v kterých PayPal spustil služby v místním jazyce.
Od doby, kdy společnost PayPal, globální platforma, která umožňuje lidem platit, posílat a přijímat platby v online prostředí, začala nabízet své služby v České republice, zavedla na tento trh řadu produktů a funkcí, včetně Ochrany kupujícího a Ochrany prodejce, které navíc rozšířila na digitální zboží, Proplacení nákladů na vrácení zboží, PayPal.Me a One Touch. Až donedávna nebyly ale služby PayPal pro české zákazníky dostupné v místním jazyce. Počínaje 27. dubnem 2018 bude základní obsah webu (a později také mobilní aplikace PayPal) dostupný také v českém jazyce.
Lokalizace je navržena tak, aby českým zákazníkům a prodejcům zpříjemnila používání systému PayPal. Avšak lidé, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět.
„Naším cílem je ještě více zpříjemnit služby PayPal. Velmi pozorně nasloucháme názorům zákazníků a zjišťujeme, že bez ohledu na úroveň jejich schopnosti hovořit plynule anglicky pro ně možnost přístupu k našemu obsahu v rodném jazyce znamená zjednodušení a zrychlení. S potěšením oznamujeme dokončení první fáze lokalizace v České republice, takže základní služby PayPal jsou nyní dostupné v českém jazyce,“ poznamenává Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Doufáme také, že tento krok pomůže lidem, kteří dosud nemohli využívat služby PayPal, aby s tím nyní začali v místním jazyce, a mohli tak nakupovat a prodávat zboží a služby, stejně jako zasílat peníze mezi přáteli a v rámci rodiny, jednodušším a bezpečnějším způsobem.“
Uživatelé systému PayPal v České republice budou mít možnost používat místní web a později i mobilní aplikaci PayPal v českém jazyce. Lokalizovány byly následující funkce: vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.
Miliony českých zákazníků tak budou moci snadno nakupovat a platit prostřednictvím jednoho z nejoblíbenějších způsobů platby na webu, protože platit online několika kliknutími je chytřejší a bezpečnější. Čeští obchodníci mohou nyní také vystavovat faktury v češtině a zobrazit si veškeré nezbytné informace o účtu v místním jazyce.
Systém PayPal je v České republice již velmi oblíbený, takže se pro nás jedná o klíčový trh v regionu střední a východní Evropy. Podle údajů společnosti PayPal české firmy aktivně online prodávají do takových zemí, jako jsou USA, Německo, Spojené království, Kanada a Francie. Také čeští zákazníci internetových obchodů jsou velmi aktivní. Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS1 nakupují kromě místních internetových obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %), přičemž nejvýznamnějšími kategoriemi jsou oblečení, spotřební elektronika a cestování.
Zdroj: PayPal
Foto: PayPal, pixabay.com