Španělská kampaň Lidlu Lowpriceism prezentuje nabízené nízké ceny velmi netradičním způsobem
V diskontních řetězcích, stejně jako v ostatních obchodních řetězcích se cílí nejen na kvalitu a rozsah zboží, ale především na cenu. V některých zemích je tento trend zřetelnější, v jiných méně, ale platí po celé Evropě.
Marketingová komunikace, včetně TV spotů, pak tomu odpovídá. Trochu příběhu, ale hodně času na představení výrobků za akční ceny. Nejinak je to u řetězce Lidl, který ve velkém měřítku nabízí své privátní značky, proto na místě prodeje nejsou skoro žádná POP nebo POS média – mimo popisů označující akční výrobky nebo ceny.
Ve Španělsku na to však šli jinak a LIDL, za pomoci reklamní agentury Tiempo BBDO, připravil na první měsíc letošního roku velmi netradiční TV spot, a to nejen pro jeho délku 2 minuty a 36 vteřin. Ale především celým konceptem představení řetězce a prezentací nízkých cen.
Spot je to kultiuvovaný, filmově velmi dobře zpracovaný a především se vymyká nejen mezi ostatními spoty řetězců, ale i v rámci Lidlu.
Posuďte sami, jak na vás tento spot působí a jak může být díky němu řetězec Lidl vnímán.
Autoři kampaně:
Reklamní agentura: Tiempo BBDO, Spain
Zadavatel: LIDL
Stát: Španělsko
Nasazení: leden 2020
Zdroj a foto: adsoftheworld.com