Soutěži Hvězda 3D reklamy se daří
22. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy přilákal opět více zájemců, ať už se jednalo o tradiční soutěžící z předešlých let, tak i ty zcela nové. Soutěž v tomto roce podpořila svým partnerstvím společnost RD Present, soutěžní kategorii Manažerský dárek pak firma DISKUS – IT reklama. Mediální podporu zajistil časopis Marketing & Media.
Soutěžící porovnávali své síly v 9 soutěžních kategoriích, jako například Aplikace motivu na 3D Reklamy, Reklamní textil, Reklamní nebo dárkový obal a příbal a další. Dáváme šanci také studentům ve speciální studentské kategorii. Odborná porota rovněž uděluje ocenění Inovace roku a Absolutní vítěz.
Hvězdě 3D reklamy 2022 letos dominoval exponát Dárkový předmět – Vitráž průmyslového paláce od Výstaviště Praha. Tento dárkový předmět, jak název napovídá, navazuje na rekonstrukci Průmyslového paláce a jedním z jeho stěžejních témat je obnova vitráží. O výrobu soutěžního dárkového předmětu se postarala firma Kolektive Ateliers, která má na starosti také samotnou rekonstrukci vitráží v Průmyslovém paláci, spolu se Studiem Činčera. Jde o otevírací „knihu“ z matného černého skla Plike s horkou ražbou stříbrnou metalickou fólií. Uvnitř jsou umístěna dvě původní skla vitráže.
Výsledky soutěže najdete na webu: https://konference.popai.cz/vysledky-souteze-hvezda-3d-reklamy .