Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu
Firma U & SLUNO a.s., která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku.
Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme se zkrátit a výrazně zjednodušit název firmy. Naopak přibyl symbol propojení, který vyjadřuje naše partnerství se zákazníky a zaměstnanci. Pomáháme našim lidem v rozvoji a vzdělávání, proto můžeme být stabilními partnery pro naše zákazníky.“, říká Miroslav Krupa, CEO firmy Sluno.
Vizuální identita vznikla ve spolupráci s brněnskou agenturou Justmighty s.r.o., kteří mimo jiné v loňském roce oblékli tradiční etiketu Kofoly do pleteného svetru. Hlavním cílem bylo omlazení grafiky a lepší srozumitelnost komunikace.
Vedení firmy nastartovalo řadu změn a inovací, které budou ještě následovat. „Na začátku roku se podařilo dokončit nový web, nyní máme hotový nový grafický manuál a budeme pokračovat s našimi produktovými weby a veškerými offline materiály. Věřím, že se co nejdříve pustíme i do proměny našeho HR webu.“, komentuje Jana Czapková, marketingová manažerka firmy Sluno.
Sluno je technologická a konzultační firma, která pomáhá klientům napříč odvětvími k lepším výkonům. Tvoří systémy na míru, ať už softwary pro správu skladů nebo pro předpovědi akčních prodejů pomocí umělé inteligence, a mimo jiné nasazují roboty. Začali jako malá firma z Ostravy a dnes dodávají svá řešení do celé Evropy.