Sběratelská kampaň v Albertu podpoří novoroční předsevzetí
Obchody Albert připravily se startem roku novou věrnostní kampaň. Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu nebo za výběr zdravých produktů body, které mohou vyměnit za originální svačinové kapsičky a ubrousky FreshPack či prémiové lahve Contigo s výraznou slevou. Sběratelská kampaň „Zabalte to zdravě, chutně a hravě“ potrvá do 6. března. Albert však bude ke zdravému životnímu stylu v prodejnách inspirovat po celý rok.
První z letošních oblíbených sběratelských kampaní v obchodech Albert se nese v duchu zdraví a inspirace, jak jíst i pít lépe. „Předsevzali jsme si, že našim zákazníkům pomůžeme naskočit na dráhu zdravého životního stylu. Věříme, že produkty z nové kampaně je k tomu budou příjemně inspirovat,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.
Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu ve všech prodejnách Albert jeden bod, další body pak navíc obdrží za výběr partnerských produktů.
„Při nákupu výrobků značky Nature’s Promise získají zákazníci hned tři body,“ upřesňuje Soňa Balan. Řadu Nature’s Promise nabízí Albert ve svých obchodech exkluzivně. Zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám moderních zákazníků i těch, kteří musí či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či výrobky v bio kvalitě.
Za 15 nasbíraných bodů pak mohou zákazníci získat za atraktivní cenu prémiové lahve Contigo pro děti i dospělé a originální svačinové kapsičky či ubrousky FreshPack v různých designech.
„Kapsičky a ubrousky s motivy, které budou bavit malé i velké, pomohou uchovat doma připravenou svačinu déle čerstvou. Navíc jsou šetrné k životnímu prostředí, protože je můžete používat opakovaně, stačí je jen otřít či vyprat,“ popisuje Soňa Balan. Oblíbené lahve značky Contigo se pak pyšní skvělou kvalitou i designem, dlouhou funkčností a také pojistkou zabraňující rozlití.
Sběratelská kampaň „Zabalte to zdravě, chutně a hravě“ potrvá ve všech obchodech Albert od do 6. března 2018.
Téma zdraví a inspirace prostupuje i novou kampaní značky Albert, kterou řetězec představil na začátku ledna. Brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ přináší zákazníkům inspiraci a nápady, jak se podívat na jídlo z nových úhlů a najít v něm radost. Albert chce ukázat, že existuje celá řada receptů, způsobů a kombinací, které mohou zákazníci vyzkoušet, a nemusí se toho bát, protože jim v tom rád pomůže.
Zdroj a foto: Albert