Samson oblékne nový kabát, který bude jeho kvalitnímu pivu slušet

O kvalitě piva Samson dnes již není pochyb. Za posledních pár let pivovar Samson dosáhl až na přední příčky světových soutěží a právem si užívá své místo na výsluní. Opakovaný triumf v prestižní degustační soutěži World Beer Awards v Londýně a čím dál tím větší základna podniků, kde si lidé mohou Samson vychutnat, jsou toho důkazem. Jednou z předností nejstaršího českobudějovického pivovaru je i to, že dokáže držet krok s novými trendy. Přichází tak s novou tváří, která odráží jeho moderní charakter.

Svou znovunabytou kvalitu chce pivovar Samson odrazit i do své vnější podoby, a tak se rozhodl pro kompletní rebranding celého portfolia produktů. Lahve s pivem Samson budou zdobit nové pivní etikety, které vsází na jednoduchost a styl doplněný bílým pozadím. Zjednodušen bude také právovárečný znak. Pivovar Samson nechce zůstat pozadu ani v tomto směru.

„Nový koncept etiket odráží tradici a slávu budějovických právovárečných měšťanů a jejich piva, proto s veškerou úctou a hrdostí vracíme město České Budějovice na přední etiketu.  Zároveň si myslím, že etiketa by měla být nositelem podstatných informací pro zákazníka a měla by být srozumitelná a příjemná. Nové etikety tak mají pomoct v lepší orientaci našim zákazníkům. Jejich čistota pak reprezentuje vysokou kvalitu obsahu uvnitř,“ říká Daniel Dřevikovský, generální ředitel pivovaru Samson.„Nejlepším důkazem je stejně však pivo samotné a takový důkaz máme. Na co jsme také náležitě pyšní, je náš letošní triumf. Z prestižní mezinárodní degustační soutěže WBA pořádané v Londýně jsme si letos odnesli hned tři zlaté a jednu bronzovou medaili. Na lahvích vítězných piv nyní tyto informace naleznou i naši zákazníci.“

Zajímavostí je, že lepené etikety na lahvích se sice nepoužívaly od počátku distribuce piva, jejich tradice však sahá až do konce 19. století. Doba se neustále měnila, pivovar Samson tak během svého fungování vystřídal mnohotváří. Ta nejnovější se nechala inspirovat nastupujícími trendy v obalovém designu. Bylo tak zvoleno bílé pozadí, neboť tato barva symbolizuje čistotu. Vodoznaky, které jsou na něm umístěné, vyobrazují jeden z atributů piva – chmel. Jistých grafických úprav doznalo i logo Samson, především bylo upraveno písmeno S a úhel náklonu tak, aby působilo vyváženě. Nově je na zadních etiketách umístěna také graficky přehledná tabulka s informacemi o pivu, jako je alkohol, hořkost a barva. Celkově je design zjednodušen pro lepší identifikaci značky mezi konkurenčními lahvemi v prodejní síti.  

„Nové etikety jsou čitelné, jednoduché a přehledné, tento tah je krokem vpřed. Oceňuji také, že lahve s vítěznými pivy na prestižních degustačních soutěžích mají jasný argument o světovosti,“ říká Jiří Mikeš, bývalý prezident Rady pro reklamu a dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur.

Nabídka speciálů přináší velkou konkurenci. Kromě oblíbeného nefiltrovaného ležáku jeden takový speciál vyrobil Samson loni a letos na mezinárodní soutěži s ním hned vyhrál zlatou medaili v celosvětové konkurenci piv typu BOCK. Ze stejné soutěže si odnesl ještě další tři ocenění. Nejde však jen o ocenění z oficiálních pivních klání. Oblibu si získává mezi lidmi v jižních Čechách i po celé České republice, kde postupně rozšiřuje nabídku podniků, v nichž je možné Samson vychutnat. Čepovaný Samson si lidé mohou dopřát v 14 českobudějovických hospodách a více než dvou stech restaurací po ČR.

„Špičkovou kvalitu dnes pivovar Samson může nabízet především díky investicím společnosti AB InBev, která jej v roce 2014 vzala pod svá křídla a vložila nemalé prostředky do nových moderních technologií. Pivovar velice dbá také na prvotřídní kvalitu svých surovin. Za úspěchy v neposlední řadě vděčíme také zaměstnancům, kteří svoji práci dělají poctivě a díky lásce k dobrému pivu i s nadšením,“ říká Radim Lavička, sládek pivovaru Samson.

Zdroj a foto: AB InBev

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010