Royal Crown cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. připravila agentura DAGO pro Royal Crown Colu na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení typu shop in shop, ale také výhrou v doprovodné soutěži na vybraných řetězcích.
Vývoj instore konceptu pro kampaň Royal Crown Coly byl komplexní projekt, ve kterém jsme se snažili odkomunikovat nejen novinku minulého roku, tedy novou bez cukrovou variantu Royal Crown Coly No Sugar, ale také vytvořit emoční zážitek pro nakupujícího a zároveň zachovat respekt vůči atributům značky.
Samotný shop in shop je poté v podstatě zmenšenina jižanského domu s typickou verandou, doplněná o řadu drobných detailů, díky kterým působí uvěřitelně. Příkladem může být knihovna s reálnými knihami, stolní hodiny, cedule s nápisy, a dokonce i želva, která podtrhuje claim celé kampaně „Zpomal tempo a vyhraj“ a propojuje již zmiňované zaměření na novinku No sugar variantu značky. Vystavení dbá samozřejmě na dostatečnou zásobu produktu a nechybí ani lednice, která umožňuje osvěžující konzumaci nápojů ihned po nákupu. Od 26. dubna se mohou nakupující s těmito originálními SIS potkat ve vybraných hypermarketech Albert. In-store vizibilita Royal Crown Coly bude v další vlně pokračovat také ke konci června v obchodech Globus, kde bude obohacena o jeden významný prvek, který zatím do samotné realizace ponecháme pro nakupující jako překvapení.