Rošťácké Fidorky to v nové kampani rozehrají se skupinou Mirai
Oblíbené kulaté oplatky Fidorka si do své nové kampaně pozvaly populární skupinu Mirai. Ve spolupráci s jejími členy vzniknou tři desetivteřinové spoty, ve kterých je animované Fidorky překvapí drobnými žertíky. První se na televizních obrazovkách objeví od dubna, další budou následovat v průběhu roku. Zatímco se v posledních dvou letech postavičky Fidorek pohybovaly výhradně v animovaném světě, nová kampaň je vezme do reálného prostředí mezi lidi. První z trojice reklamních spotů natočil slovenský režisér Samuel Hoffman. Televizní spot doplní kampaň v digitálu a sociálních médiích.
„Fidorky se dlouhodobě profilují jako hravé čokoládové oplatky, které inspirují k rošťárnám. Hledali jsme cestu, jak toto nastavené vnímání značky podpořit a oživit,“ říká Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka. „Naše volba padla na mladou úspěšnou českou kapelu Mirai a za sebe musím říci, že natáčení prvního spotu proběhlo ve skvělé atmosféře plné energie, která je ze spotu cítit. Věřím, že nová kampaň osloví především mladší cílovou skupinu značky Fidorka. A zároveň i fanoušky této populární kapely,“ doplňuje Kratochvílová.
V prvním ze spotů, který pracuje s novým vizuálním konceptem, se Fidorky objeví ve zkušebně kapely Mirai. Zpěvákovi vezmou mikrofon, aby si po svém zazpívaly hudební hit ´Chci tančit´. „Těšíme se na další spolupráci s kapelou Mirai, protože jejich naladění na rošťárny je, stejně jako u Fidorek, velmi přirozené a spontánní. Kluci sami přiznali, že si Fidorku rádi dají, navíc pocházejí ze stejného kraje – Fidorka vznikla v Opavě, kde se dodnes vyrábí, a hudební skupina Mirai se zrodila ve Frýdku-Místku,“ dodává Kratochvílová.
Kreativní návrhy kampaně pocházejí z dílny agentury Friendly, která má na starost také produkci a kontakt s vydavatelstvím Universal Music, zastupujícím Mirai. První TV spot natočil slovenský režisér Samuel Hoffman.
Zdroj a foto: Mondelēz Czech Republic