ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life
Síť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. K tomu ROSSMANN přichystal pro své nakupující další novinku – sortiment i zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví nyní zákazníci naleznou na stránkách nového magazínu ROSSMANN Life.
Věrnostní kampaň LIORA vychází vstříc především ženám. Ty si čas strávený v drogeriích ROSSMANN mohou zpříjemnit nákupem exkluzivních šperků LIORA za příznivé ceny. Produkty jsou zdobené prémiovou značkou nejkvalitnějších krystalů z dílny rakouské společnosti Swarovski. Elegantní šperky jsou tak ideálním doplňkem pro nadcházející plesovou sezónu či skvělým dárkem k Valentýnovi. Zákazníci mohou vybírat z originálních náušnic, náramků a náhrdelníků. Pro muže jsou v nabídce luxusní manžetové knoflíčky z nerezové oceli doplněné krystaly Swarovski.
Kampaň funguje jednoduše. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod. Za nákup speciálně označených výrobků zákazníci navíc získají extra body, které jim nákup šperků LIORA ještě usnadní. Kampaň potrvá až do 17. dubna 2018.
„Vedle nové věrnostní kampaně jsme pro naše zákazníky přichystali ještě jednu novinku. Od nového roku mohou nakupující čerpat inspiraci z našeho nového lifestyle zákaznického magazínu ROSSMANN Life. Na celkem 24 stranách naleznou inspirativní články o zdraví, kráse a také praktické tipy na produkty z našeho sortimentu.,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN. Magazín je k dispozici zdarma ve všech prodejnách ROSSMANN.
Časopis ROSSMANN Life bude vycházet čtyřikrát do roka a na svých stránkách bude čtenářům přinášet tipy týkající se nejen krásy a zdraví, ale i rady, jak zútulnit domov či pečovat o děti a rodinu. Za změnou komunikačního konceptu značky ROSSMANN stojí agentura DDB.
Zdroj a foto: ROSSMANN