Queens v centru otvírá vlajkovou prodejnu s komunitním přesahem

Queens, přední retailer s módou a teniskami, znovu rozšiřuje českou fashion mapu. Po nákupní aplikaci přichází s dalším významným milníkem – vlajkovou prodejnou v centru Prahy, jejíž interiér vznikal ve spolupráci se studiem EDIT. Na slavnostním otevření bude ve spolupráci se značkou PUMA odhalen také unikátní komunitní prostor pro ženy Women‘s Lounge. Slavnostní otevření proběhne 21. března a 50 prvních zákazníků získá dárek.

 Oblíbený český obchod Queens oslavil loni svou druhou dekádu vytvořením nákupní aplikace, která se stala nepostradatelným nástrojem usnadňujícím nákup sezónních trendů. Letos se rozhodl přiblížit svým zákazníkům ještě více a v samotném srdci Prahy, v ulici 28. Října, vybudoval novou vlajkovou prodejnu zaměřující se na produkty pro ženy.

Tento unikátní prostor přináší nejen rozšířenou nabídku tenisek, oblečení a doplňků, ale také zcela nový koncept, jehož součástí je tzv. Women’s Lounge – místo určené pro komunitní setkávání, relaxaci a speciální akce, které propojí ženy nejen skrze módu, ale také skrze společné zážitky. „Před 3 lety jsme vyslovili odvážnou vizi – ‚Ladies first‘ – umístit dámy do středu našich aktivit. Tímto dnem se k ní posouváme blíže. Naše vlajková loď ve dvou patrech nabídne sortiment od světových značek, ale také vlastní produkty značky Queens,“ říká Petr Hajduček CEO Queens.  „Nejde jen o nový obchod, ale o místo, kde se bude potkávat komunita, sdílet zážitky a posouvat hranice módy i sebevyjádření. Jako žena vnímám, že právě takový prostor v Praze chyběl,“ dodává Johana Kučerová, Brand manažerka Queens.

Na slavnostní otevření dvoupodlažní prodejny se Queens spojil se značkou PUMA a společně s modelkou a ambasadorkou Queens Karolínou Mališovou nafotili jarní kampaň, jíž dominuje ikonická silueta PUMA Palermo Elevata. Ta navazuje na fotbalovou kulturu 80. let. Název „Palermo“ potom odkazuje na stejnojmenné italské město, což reflektuje fotbalovou atmosféru jižní Evropy.

„Ženy a jejich potřeby jsou inspirací i motorem značky Puma. Máme radost, že i náš dlouhodobý partner Queens se rozhodl vydat tímto směrem. Díky tomu se můžeme vzájemně synergicky doplňovat. V prvním patře vlajkové prodejny jsou k dostání také nejnovější kousky značky PUMA včetně bot Palermo Elevata,“ říká Katarzyna Weslawowicz, PUMA Director Marketing Eastern Europe.

Oficiální otevření proběhne 21. března od 12:00. Návštěvníci se mohou těšit na DJ, speciální dárky pro prvních 50 zákazníků a spoustu dalších překvapení. Společně s Goodlok a značkou Puma budou připraveny custom drinky a chybět nebude ani jedinečný́ interiér, jehož návrh má na svědomí studio EDIT. Atmosféru podtrhne výzdoba od Pokojovky, díky které se prostor promění v zelenou oázu se stovkou živých rostlin.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010