Přihlaste své kandidáty do soutěže Marketér roku
Česká marketingová společnost vyhlásila PATNÁCTÝ, jubilejní ročník soutěže MARKETÉR ROKU za rok 2019. Vyhlášení této významné odborné i společenské události proběhlo v rámci odborného semináře REKLAMA DRAHÁ NEBO ÚČINNÁ, který pořádala Česká marketingové společnost spolu s Klubem učitelů marketingu a mediálním partnerem RADIOHOUSE v nevšedním prostředí Tančícího domu v Praze dne 20. 11. 2019.
Slavnostního aktu se za Českou marketingovou společnost zúčastnili prezidentka společnosti Jitka Vysekalová, viceprezident Tomáš David a další členové prezidia. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do patnáctého ročníku. Oceňujeme významné osobnosti, které realizovaly marketingové projekty odpovídající pravidlům soutěže z hlediska inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a současných principů marketingu včetně etického přístupu a příspěvku ke společenské odpovědnosti firem. Vítěz získá Velkého modrého delfína, který je symbolem moudrosti, aktivity, komunikativnosti i pozitivního pohledu na okolní svět.
Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální ekologická témata v Česku.
Uzávěrka přihlášek je 15. dubna 2020. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 21. května 2020 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.
Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, jsou k dispozici na webových stránkách, případně je možno směrovat další dotazy na emailovou adresu info@cms-cma.cz.
Zdroj a foto: Česká marketingová společnost